روبرتو ده زربی رسما سرمربی مارسی فرانسه شد

روبرتو ده زربی رسما سرمربی مارسی فرانسه شد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی ایتالیایی سابق برایتون رسما به عنوان مربی جدید المپیک مارسی فرانسه انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی، روبرتو ده زربی سرمربی ایتالیایی موفق سابق باشگاه برایتون که سابقه فعالیت در تیم های ساسولو و شاختار دونتسک اوکراین را هم در کارنامه دارد علی رغم شایعات حضور روی نیمکت تیم های بزرگ اروپایی مانند بایرن مونیخ و منچستریونایتد و حتی چلسی در نهایت به عنوان مربی باشگاه پر طرفدار فوتبال فرانسه یعنی المپیک مارسی انتخاب شد.

المپیک مارسی از مدت ها قبل قراردادی  را به روبرتو ده زربی پیشنهاد کرده بود و مذاکرات برای دستیابی به توافق در حال انجام بود اما تا امروز تکمیل نشده بود. ده زربی، در بین تمام گزینه های موجود قوی ترین کاندیدای شغل سرمربیگری المپیک مارسی به شمار می رفت.
نکته جالب در مورد این مربی ایتالیایی این است که ده زربی یک کادر متشکل از ۱۱ نفر در اختیار دارد که شامل دو بدنساز، سه آنالیزور، دو روانشناس و مشاوران فنی هستند و همین امر باعث شده بود تا تیم های مختلف حاضر به پذیرش چنین مربی نباشند.

روبرتو ده زربی مربی است که می خواهد حتی در جذب بازیکنان جدید یک باشگاه هم مشارکت جدی داشته باشد. این ویژگی و شخصیت صریح و جدی نسبت به مدیریت باعث نوع خاص فعالیت او در طی سال های مختلف شده است.

۱۰۰۹