الکسیس سانچز و بازگشت دوباره به ترکیب المپیک مارسی

الکسیس سانچز و بازگشت دوباره به ترکیب المپیک مارسی

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم کهنه کار اهل شیلی به باشگاه مارسی باز خواهد گشت.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه اکیپ فرانسه پروسه بازگشت دوباره الکسیس سانچز به المپیک مارسی بسیار نزدیک است و فقط جزئیات آن باقی مانده که انتظار می رود به زودی تکمیل شوند و او با قراردادی یکساله به صورت آزاد به جمع تیم بندرنشین فرانسه بپیوندد. مارسی از چندی پیش مجددا تماس های خود را با الکسیس سانچز برقرار کرد و این بازیکن ۳۵ ساله مخالف بازگشت به مارسی نبود. این بازیکن شیلیایی، مارسی را باشگاهی می داند که می تواند به او فرصتی برای بازی های بزرگ و بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا را در کوتاه مدت ارائه دهد.

این مهاجم ۳۵ ساله و قدیمی در آخرین فصل حضور  پر ترکیب تیم المپیک مارسی موفق شد در ۳۵ بازی ۱۴ گل و ۴ پاس گل را به ثبت برساند و بعد از یک دوره افت دوباره نام خود را در فوتبال فرانسه بر سر زبان ها بیندازد تا اینتری ها و شخص اینزاگی برای بازگرداندن وی به تیم آبی و مشکی شهر میلان دست به کار شوند. گفتنی است این بازیکن در آخرین سال حضور خود در اینتر هم در ۲۷ دیدار آمار ۵ گل و ۲ پاس گل را به ثبت رساند تا حالا بعد از یکسال دوباره پیراهن مارسی را در صورت موفق بودن آزمایشات پزشکی دوباره به تن کند.

این بازیکن نتوانست همراه با تیم ملی شیلی در رقابت های کوپا آمریکا روزهای خوبی را پشت سر بگذارد و شیلی بدون حتی یک گل زده جام را ترک کرد.

۱۰۰۹