روبرتو دی زربی به دنبال حفظ بازیکن بارسلونا در تیمش

روبرتو دی زربی به دنبال حفظ بازیکن بارسلونا در تیمش

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که روبرتو دی زربی سرمربی ایتالیایی حال حاضر برایتون به دنبال این است که آنسو فاتی را برای یک سال دیگر در تیم خود حفظ کند.

به گزارش فوتبالی ، آنسو فاتی در سال 2023 بود که به طور قرضی از بارسلونا راهی برایتون شد. در حقیقت مصدومیت های زیاد فاتی در بارسلونا و عملکرد ضعیفی که در اواخر کار خود در بارسا داشت، موجب شد تا سران بارسلونا به این فکر بیفتند که او را به طور قرضی به تیم دیگری بفرستند. در نهایت آنسو فاتی راهی برایتون شد و در این فصل به طور قرضی در تیم انگلیسی حضور داشته است.

به نقل از تونی خوانمارتی، خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا، روبرتو دی زربی به دنبال این است که برای یک فصل دیگر هم آنسو فاتی را در تیم خود حفظ کند. خود باشگاه بارسلونا هم دوست دارد که همچنان آنسو فاتی به طور قرضی بیرون از بارسلونا به فعالیت خود ادامه بدهد چرا که بارسا مشکلات مالی دارد و در ترکیبش هم فعلا جایی برای فاتی ندارد.

روبرتو دی زربی خودش یکی از گزینه های احتمالی هدایت بارسلونا است و ممکن است به جای ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا شود. البته مدیران بارسلونا گزینه های دیگری را هم روی میز دارند.

1471