تمجید پپ گواردیولا از روبرتو ده زربی

تمجید پپ گواردیولا از روبرتو ده زربی

پایگاه خبری فوتبالی- پپ گواردیولا اذعان دارد که سرمربی برایتون می تواند همه تیم های سراسر جهان را هدایت کند. 

به گزارش فوتبالی ، سرمربی منچسترسیتی مدت‌هاست که تحسین خود را درباره روبرتو دزربی سرمربی برایتون ابراز کرده و مربی برایتون را بارها تحسین کرده است. او در ماه می گذشته به بازیکنان خود گفته بود که این ایتالیایی قرار است سرمربی بعدی منچسترسیتی باشد. 

 گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی برابر برایتون گفت: "می خواهی من را اخراج کنید؟ البته این یک شوخی بود!  من مطمئن هستم که روبرتو می تواند در هر تیمی سرمربیگری کند و من در این مورد هیچ شکی ندارم. او می تواند در برایتون و تمام تیم های بزرگ سراسر جهان فعالیت کند. تیم برایتون در سطح بالایی هستند، من به عنوان مربی سابق بارسلونا از دسته چهارم بدون تجربه انتخاب شدم. این به این معنی نیست که شما حتما باید در این تیم حضور داشته باشید. شما می توانید نام بزرگی نباشید اما همیشه موفق باشید. این توصیه ای است که من به باشگاه ها می کنم که صرفا به دنبال نام های بزرگ نباشید." 

آخرین قرارداد گواردیولا با منچسترسیتی تا سال ۲۰۲۵ اعتبار دارد. اعتقاد بر این است که او پس از پایان آخرین قرارداد، باشگاه را ترک خواهد کرد، اگرچه او گفت که در مورد اینکه چه کسی در نهایت جانشین او خواهد شد، نظری نخواهد داشت. باید دید در صورت جدایی پپ از جمع سیتیزن ها چه مربی می تواند جانشین او باشد.

۱۰۰۹