مشکل اساسی که امباپه با ماسک جدیدش دارد

مشکل اساسی که امباپه با ماسک جدیدش دارد

پایگاه خبری فوتبالی - دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه راجع به مشکل اساسی که کیلیان امباپه با ماسک محافظت صورتش دارد، با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، در اولین دیدار فرانسه در یورو 2024، در اواخر بازی مقابل اتریش، امباپه برخورد فیزیکی سختی با شانه کوین دانسو داشت و بعد از این برخورد، بینی او شکست. ستاره سابق پی اس جی بازی مقابل هلند را از دست داد، اما در یک بازی دوستانه پشت درهای بسته، با ماسک بازی کرد. 

به نقل از سایت گل، فرانسه روز سه شنبه از ساعت 19:30 به وقت تهران، در آخرین دیدار مرحله گروهی خود به مصاف لهستان خواهد رفت و دشان مصمم است که به بازیکن جدید رئال مادرید بازی دهد. سرمربی فرانسه در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "مشکل تنفسی ندارد، اما این ماسک، دید او را محدود می کند. این ماسک باید از نقاط حساس محافظت کند و حالا زاویه دید او کمی محدود شده."

"بازی دادن در پست مهاجم نوک ریسک بزرگی است؟ نه، شما در همه جای زمین شاهد برخورد فیزیکی بازیکنان هستید. بستگی به موقعیت دارد. امباپه باید به این شرایط عادت کند. مثل این است که عینک 3 بعدی زده است. هر روز شرایط کیلیان بهتر می شود. او در جلسات تمرینی حضور داشت. کبودی او کم تر شده و به ماسک عادت کرده است. او می خواهد بازی کند."

4416