آمار فوق‌العاده آلوز؛ هر دو بازی، یک گل می‌سازد!

آمار فوق‌العاده آلوز؛ هر دو بازی، یک گل می‌سازد!

پایگاه خبری فوتبالی - ریکاردو آلوز آمار بسیار درخشانی در دو فصل حضور خود در فوتبال ایران داشته است.

به گزارش فوتبالی، ریکاردو آلوز را باید یکی از بهترین خارجی‌هایی دانست که به فوتبال ایران آمده است. کاپیتان سابق غیرت قزاقستان که شاید کمتر کسی انتظار چنین عملکردی از او را داشت ولی ریکی نشان داد که کیفیت بالایی دارد و کسی نیست که بتواند از تواناییهای فنی وی چشم‌پوشی کند.

آلوز در فصل اول حضور خود در تراکتور ۱۳ پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کرد ولی موفق به ثمر رساندن گلی نشد. ریکاردو آن فصل فقط یک پاس گل برای شکستن رکورد بیشترین تعداد پاس گل در طول فصل کم آورد. فصلی که تراکتور ۴۲ گل به ثمر رساند تا ۳۰ درصد گل‌های این تیم با تاثیرگذاری مستقیم ریکی به ثمر رسیده باشد.

آلوز در فصل دوم حضورش علاوه بر گلسازی، گلزنی هم کرد. مهندس پرتغالی در فصل گذشته هم توانست ۱۱ پاس گل داده و سه مرتبه گلزنی کند تا در ۱۴ گل تیمش تاثیر مستقیم داشته باشد. این فصل هم تراکتور همانند فصل قبلی ۴۲ گل زد تا این بار تاثیر ریکی بیشتر هم باشد.

آلوز در طول دو فصل برای تراکتور ۲۴ پاس گل داده و سه بار گلزنی کرده تا با ۲۷ مرتبه تاثیر مستقیم در گل، با احتساب ۶۰ بازی لیگ برتری در دو فصل، تقریباً هر دو بازی برای تیمش موفق به ساخت گل شود. آماری درخشان برای ستاره پرتغالی که اگر هم‌تیمی‌هایش، دقت بیشتری داشتند، می‌توانست به مراتب بیشتر هم باشد.

1997