پیشنهاد تیم ایتالیایی برای گرینوود و پاسخ منچستر یونایتد به آن

پیشنهاد تیم ایتالیایی برای گرینوود و پاسخ منچستر یونایتد به آن

پایگاه خبری فوتبالی – منچستریونایتد پیشنهادی که برای میسون گرینوود دریافت کرده را رد کرده است.

به گزارش فوتبالی، گرینوود مورد توجه چندین باشگاه مختلف بوده است که باشگاه ایتالیایی لاتزیو نیز در این بین قرار دارد. این باشگاه ایتالیایی اولین پیشنهاد را برای جذب ستاره 22 ساله انگلیسی ارسال کرده است. به نقل از جیانلوکا دی مارزیو، لاتزیو پیشنهادی به ارزش 20 میلیون پوند برای جذب میسون گرینوود به منچستریونایتد ارائه کرده است. این پیشنهاد همچنین شامل بندی می‌شود که به واسطه آن 50 درصد از سود فروش گرینوود در آینده به باشگاه انگلیسی برسد. با این حال، شیاطین سرخ این پیشنهاد را رد کرده اند.

رسانه سان در هفته پیش ادعا کرده بود که لاتزیو در روند جذب این بازیکن جوان، از رقبایش پیشی گرفته است. مذاکرات بین دو باشگاه همچنان ادامه دارد و لاتزیو نیز در نظر دارد تا او را جانشین فیلیپه اندرسون، بازیکن سابق این تیم کند. حالا مشخص شده است که قیمت درخواستی منچستر یونایتد برای مهاجم خود، 30 میلیون پوند است.

گرینوود فصل گذشته را در باشگاه ختافه گذراند، جایی که در طول 36 بازی در تمام رقابت‌ها، موفق شد تا 10 گل و 6 پاس گل را به ثبت برساند. باید دید که ستاره طرد شده منچستر یونایتد، در نهایت سر از کدام تیم در خواهد آورد.

2102