رسمی؛ هافبک اسبق منچسترسیتی به یوونتوس پیوست

رسمی؛ هافبک اسبق منچسترسیتی به یوونتوس پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس رسما با پرداخت 50 میلیون یورو خرید داگلاس لوئیز هافبک استون ویلا را نهایی کرد.

به گزارش فوتبالی، هافبک 26 ساله برزیلی قراردادی پنج ساله را با یوونتوس به امضا رساند و به دوران حضورش در ویلاپارک خاتمه بخشید. لوئیز که تجربه پانزده بازی در تیم ملی برزیل را در کارنامه اش دارد، در استون ویلا 22 گل و 204 بازی را به ثبت رساند. او در سال 2019 از منچسترسیتی راهی این تیم شده بود.  این بازیکن در حال حاضر در اردوی تیم ملی برزیل در آمریکا حضور دارد و در کوپا آمریکا شرکت کرده است و در همان جا در تست پزشکی یوونتوس حضور پیدا کرد.

لوئیز در کلیپی با تایید انتقالش گفت:" خوشحالم که به یک بیانکونری تبدیل شدم. بی صبرانه منتظر بازی در ورزشگاه آلیانس هستم. به زودی شما را می بینم و فورزا یووه!"

لوئیز فصل گذشته در 35 بازی لیگ انگلیس برای استون ویلا 9 گل به ثمر رساند تا تیمش برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند و در رتبه چهارم جدول قرار بگیرد. 

استون ویلا برای رعایت قوانین فیرپلی مالی مجبور بود که برخی از ستارگان کلیدی خود را بفروشد و به همین خاطر به فروش لوئیز به یوونتوس رضایت داد. آنها پیش از این فروش تیم ایروبونام  21 ساله را به اورتون با 9 میلیون پوند قطعی کرده بودند و اوماری کلیمن را با 19 میلیون پوند به چلسی فروخته بودند. 

4125