مذاکرات ادامه دار یوونتوس و استون ویلا بر سر انتقال داگلاس لوئیز

مذاکرات ادامه دار یوونتوس و استون ویلا بر سر انتقال داگلاس لوئیز

پایگاه خبری فوتبالی- مذاکرات بین دو باشگاه یوونتوس و استون ویلا بر سر انتقال بازیکن برزیلی تیم انگلیسی به ایتالیا ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر توتو اسپورت هفته گذشته مدیران ورزشی یوونتوس و استون ویلا یعنی جونتولی و مونچی یکدیگر را در میلان ملاقات کردند تا در مورد انتقال داگلاس لوئیز بحث کنند. استون ویلا به دلیل قوانین فیرپلی مالی باید تا پایان ماه ژوئن فروش بازیکن داشته باشد و آنها برای لوئیز درخواست ۳۰ میلیون یورو به علاوه وستون مک‌ کنی را کرده‌اند.

به نظر می رسد مذاکرات بین یوونتوس و استون ویلا بر سر یک معاوضه ادامه دارد. ارزشگذاری استون ویلا برای داگلاس لوییز ۶۰ میلیون یورو عنوان شده و ارزشگذاری یوونتوس برای وستون مک کنی حدود ط۳۰ میلیون یورو خواهد بود. جونتولی مدیر ورزشی یوونتوس می داند که استون ویلا به دلیل مشکلات فیرپلی مالی در تنگنا قرار دارد و بنابراین به دنبال پایین آوردن مبلغ انتقال این هافبک ملی پوش برزیلی است که اکنون در اردوی تیم ملی فوتبال برزیل برای کوپا آمریکا حضور دارد.

بازیکن سابق باشگاه منچسترسیتی که در دوره حضور پپ گواردیولا مدت کوتاهی هم برای سیتیزن ها به میدان رفت در تیم استون ویلا درخشش زیادی داشت و حتی شایعات حضور او در آرسنال هم شنیده می شد اما به نظر می رسد مقصد بعدی او سری آ ایتالیا باشد.

۱۰۰۹