یک باشگاه لیگ برتری قانون منع دلار را دور می‌زند!

یک باشگاه لیگ برتری قانون منع دلار را دور می‌زند!

پایگاه خبری فوتبالی – اینطور که به نظر می‌رسد یکی از مواردی که ستاره‌های لیگ برتری را به حضور در یک تیم خاص ترغیب می‌کند، عقد قرارداد به صورت دلاری است.

به گزارش فوتبالی، حتما در جریان هستید که عقد قرارداد دلاری و یورویی با بازیکنان و مربیان ایرانی شاغل در لیگ برتر، از سال گذشته ممنوع شده و تنها تفاوتی که امسال نسبت به سال قبل پیدا کرده، رفع این ممنوعیت برای بازیکنان و مربیان خارجی است و آنها به جای ارزهای منطقه، می‌توانند ارزهای رایج دریافت کنند.

البته که به نظر می‌رسد این ممنوعیت، حداقل توسط یکی از باشگاهها رعایت نمی‌شود و گویا این باشگاه، در سالهای گذشته، به برخی بازیکنان خاصش، به جای ریال، دلار یا یورو داده است.

نکته قابل توجه اینکه باشگاه مربوطه، امسال هم تصمیم گرفته با دلار، یکی از بازیکنان سرشناس پرسپولیس را تور کند.

این ادعایی است که توسط یکی از مدیران پرسپولیس مطرح شده و او به روزنامه جام جم گفته است:" خبر موثق داریم که می‌خواهند به یکی از بازیکنان ما یک میلیون دلار بدهند. جلسات را گذاشته‌اند. توافق هم کرده‌اند و اگر بازیکن برود اصلا تعجب نمی‌کنیم."

در شرایطی که گفته می‌شود سقف قرارداد باشگاه پرسپولیس، نهایتا حدود 22 میلیارد تومان است، در صورت صحت داشتن ادعای مدیر این باشگاه، بازیکن این تیم پیشنهادی حداقل 59 میلیارد تومانی – البته که قیمت دلار بالاتر از 59 هزار تومان است - دریافت کرده و طبیعتا حفظ چنین بازیکنی، اصلا کار راحتی نخواهد بود.

1997