پالس مثبت گولسیانی برای تمدید با پرسپولیس؛ این مدال همه زندگیِ من است!

پالس مثبت گولسیانی برای تمدید با پرسپولیس؛ این مدال همه زندگیِ من است!

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع گرجستانی از اردوی تیمش در آلمان برای مردم ایران و طرفداران پرسپولیس پیام فرستاد.

به گزارش فوتبالی، این روزها گئورگی گولسیانی مدافع پرسپولیس همراه با تیم ملی گرجستان در یورو 2024 حضور دارد. گرجستان در بازی‌های قبلی‌اش در این مسابقات یک شکست مقابل ترکیه و یک تساوی مقابل جمهوری چک به دست آورده است.

آخرین بازی گرجستان در مرحله گروهی چهارشنبه شب سخت‌ترین بازی این تیم است که در مقابل تیم ملی پرتغال برگزار می‌شود. پرتغال هر دو بازی قبلی‌اش را برده و صعودش را به مرحله بعدی قطعی کرده است. اما دلیل نمی‌شود که بازی با گرجستان را دستکم بگیرد. گرجستان هم اگر می‌خواهد شانسی برای صعود داشته باشد باید دست به کار بزرگی بزند و پرتغال را شکست بدهد.

نکته مهم درباره گولسیانی اما این است که او حتی در کوران مسابقاتی با این درجه از اهمیت پرسپولیس را فراموش نکرده است و در مصاحبه‌هایی که انجام می‌دهد درباره وضعیتش در پرسپولیس صحبت می‌کند. او در آخرین پیام تصویری که به ویژه برنامه یورو 2024 شبکه 3 فرستاده است در این باره صحبت کرده است. 

او در این پیام گفت: «از آلمان به همه مردم دوست داشتنی و دوستان و همکاران عزیزم درود می‌فرستم. در مورد پرسپولیس چیزی که می‌توانم بگویم این است که مدال قهرمانی در لیگ برتر را با خودم دارم. این مدال خیلی باارزش است. برای این که فصل قبل تا آخرین بازی برای این مدال جنگیدیم و این مدال همه زندگی من است. در مورد برنامه خودم برای آینده واقعا چیزی نمی‌دانم. برای این که تا این لحظه مذاکره‌ای بین من و باشگاه انجام نشده است. الان فقط روی بازی‌های ملی متمرکز هستم. بعد از این بازی‌ها باید کمی استراحت کنم و ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. دوباره از توجهی که به من داشتید قدردانی می‌کنم و امیدوارم به زودی شما را ببینم.»

بعد از اتمام پخش ویدئوی این پیام حمید محمدی یکی از مجریان برنامه گفت: «این گولسیانی مدال قهرمانی را کیلومترها دورتر از ایران با خودش می‌برد و این که می‌گوید این مدال همه زندگی من است به نظر می‌رسد دارد برای باشگاه پرسپولیس یک پالس مثبت برای تمدید قرارداد می‌فرستد.»

قرارداد گولسیانی با پرسپولیس تمام شده است و او در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود. اما مهدی پاشازاده که به عنوان کارشناس میهمان برنامه بود در این باره گفت: «این یک نقطه ضعف بزرگ برای فوتبال ما است که بازیکنی مثل گولسیانی الان آزاد است. قرارداد این بازیکن باید قبل از این که به مسابقات یورو برود بسته و تمدید می‌شد. اما این ضعف مدیریتی همیشه در فوتبال ایران وجود داشته است.»

1359