عکس؛ تمرین امباپه با ماسکی که مورد تایید یوفا است

عکس؛ تمرین امباپه با ماسکی که مورد تایید یوفا است

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه به دلیل شکستگی بینی در بازی تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی اتریش، در ادامه بازی های یورو 2024 با ماسک حضور خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی ، البته دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه در بازی تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی هلند به کیلیان امباپه استراحت داد و او را روی نیمکت گذاشت و فرصت بازی کردن به او نداد. در واقع دیدیه دشان تصمیم گرفت که روی کیلیان امباپه ریسک نکند. اما حالا به نظر می رسد که کیلیان امباپه در بازی تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی لهستان که بازی سوم فرانسوی ها در دور گروهی رقابت های یورو 2024 است، حضور خواهد داشت.

در تمرین اخیر تیم ملی فرانسه می بینیم که امباپه با ماسکی که یکدست به رنگ مشکی است، حاضر شده است. امباپه قبلا با ماسکی به رنگ پرچم کشور فرانسه دیده شده بود اما طبق قوانین یوفا استفاده از چنین ماسکی غیر مجاز بود و باید از ماسکی که یکرنگ دارد استفاده شود.

در واقع طبق قوانین فیفا و یوفا درباره ماسک های محافظ، در این ماسک ها باید فقط از یک رنگ استفاده شده باشد و آن ها طرح خاصی نداشته باشند و ساده باشند. همچنین این ماسک ها باید بدون علامت و نشانه باشند.

1471