خط و نشان ستاره گرجستان برای رونالدو و پرتغال

خط و نشان ستاره گرجستان برای رونالدو و پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی - خویچا کوارتسخلیا ستاره تیم ملی گرجستان و باشگاه ناپولی می گوید همیشه رویای دیدن کریستیانو رونالدو را از نزدیک داشته، اما خودش و تیم ملی کشورش از رویارویی با فوق ستاره پرتغالی نمی ترسند.

به گزارش فوتبالی، هنوز در گروه F، تمامی تیم ها شانس صعود دارند. اگرچه پرتغال بعد از کسب پیروزی مقابل چک و ترکیه صعودش را به مرحله حذفی قطعی کرده، اما هنوز 3 تیم دیگر شانس صعود از این گروه را دارند. گرجستان بعد از شکست تلخ مقابل ترکیه، توانست یک امتیاز حساس از جمهوری چک بگیرد و حالا پیروزی مقابل پرتغال می تواند گرجستان را به مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 برساند.

به نقل از سایت گل، خویچا کوارتسخلیا درباره تقابل حساس با پرتغال و رونالدو گفت: "رونالدو یک الگو و اسطوره برای من بود. خوشحالم که می توانم او را نزدیک ببینم، چون این برای من یک رویای بزرگ بود. خواهیم دید چه اتفاقی در زمین می افتد."

زوریکو داویتاشویلی دیگر بازیکن گرجستان درباره دیدار برابر پرتغال گفت: "تقابل با رونالدو یک افتخار بزرگ است، اما من از هیچ بازیکنی نمی ترسم. بی صبرانه منتظر شروع بازی هستیم و می خواهیم نشان دهیم که می توانیم به خوبی مقابل تیم های بزرگ بازی کنیم."

4416