عکس؛ لحظه‌ای که امباپه با بینی شکسته خود شوخی کرد

عکس؛ لحظه‌ای که امباپه با بینی شکسته خود شوخی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه شب گذشته در بازی تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی هلند درون ترکیب تیمش قرار نگرفت چرا که دیدیه دشان تصمیم گرفته بود که روی او ریسک نکند و به او استراحت بدهد.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی فرانسه و تیم ملی هلند در دومین بازی خود در دور گروهی رقابت های یورو 2024 به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

کیلیان امباپه در بازی تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی اتریش بود که دچار مصدومیت از ناحیه بینی شد و دچار شکستگی از این ناحیه شد. امباپه با یک ماسک ویژه به تمرینات خود ادامه داد و به نظر می رسد که در ادامه تورنمنت هم قرار است که با ماسک بازی کند.

شب گذشته و در پایان بازی، کیلیان امباپه که سوژه عکاس ها شده بود و در طول بازی تصاویر زیادی از او گرفته شد، با بینی شکسته خود شوخی کرد و آن را فشار داد تا به این ترتیب یک بار دیگر تبدیل به یک سوژه برای عکاس ها شود.

بازی بعدی تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی لهستان است و باید دید که کیلیان امباپه در این بازی درون ترکیب ابتدایی دیدیه دشان قرار خواهد گرفت یا برنامه دشان این است که از امباپه در دور حذفی استفاده کند.

1470