عذرخواهی دوناروما از هواداران ایتالیا

عذرخواهی دوناروما از هواداران ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - جیانلوئیجی دوناروما سنگربان تیم ملی ایتالیا به خاطر عملکرد ضعیف این تیم در یورو 2024 از هواداران عذرخواهی کرد. 

به گزارش فوتبالی، شنبه اولین دیدار مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 بین تیم های ایتالیا و سوئیس برگزار شد و در نهایت سوئیسی ها در یک نمایش بی نقص توانستند ایتالیایی ها را غافلگیر کنند و با نتیجه 2-0 به پیروزی برسند. آتزوری در این بازی هیچ شانسی برای رسیدن به پیروزی نداشت و کاملاً واضح بود که سوئیس تیم برتر میدان است. 

به نقل از سایت گل، سنگربان باشگاه پاریسن ژرمن بعد از حذف زودهنگام ایتالیا گفت: "دردناک است، واقعاً لحظه سختی است. از همه مردم ایتالیا معذرت خواهی می کنم. در این بازی همگی ناامید شدیم و آن ها با شایستگی به پیروزی رسیدند. دیگر چیزی برای گفتن نیست. در این بازی کاملاً سردرگم بودیم و در اواخر بازی، ما توپ های زیادی را از دست دادیم و فضاهای خالی زیادی به حریف دادیم، اصلاً خوب پرس نکردیم. بازی سختی بود و هضم کردن آن سخت است. اما این اتفاقی است که رخ داده و باید آن را بپذیریم. هیچ کیفیت و شور و اشتیاقی در بازی نداشتیم. در نیمه اول، توپ همیشه در دست سوئیس بود. این به ما ضربه زد."

4416