طلسمی که فرانسه بدون امباپه در بازی‌های اخیر به آن دچار شده است (عکس)

طلسمی که فرانسه بدون امباپه در بازی‌های اخیر به آن دچار شده است (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که تیم ملی فرانسه برای رسیدن به پیروزی به کیلیان امباپه وابسته شده است چرا که آمار نشان می دهد که فرانسوی ها در بازی های اخیری که کیلیان امباپه را در اختیار نداشته اند، نتوانسته اند به پیروزی برسند.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی فرانسه و تیم ملی هلند در دومین بازی خود در دور گروهی رقابت های یورو 2024 به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. در این بازی کیلیان امباپه روی نیمکت نشسته بود و به طور کلی فرصتی برای بازی کردن به دست نیاورد. بینی امباپه در بازی مقابل تیم ملی اتریش دچار شکستگی شد و همین شکستگی موجب شد که او نتواند مقابل هلند بازی کند.

تیم ملی فرانسه در هفت بازی اخیر خود که امباپه را از ابتدا درون ترکیبش نداشته است، نتوانسته است به پیروزی برسد. در واقع فرانسوی ها بدون امباپه در هفت بازی اخیر خود، پنج تساوی و دو شکست داشته اند. این قضیه نشان می دهد که فرانسه بدون امباپه به نوعی طلسم شده است. حالا باید دید که اوضاع برای کیلیان امباپه در ادامه رقابت های یورو 2024 به چه شکل خواهد بود و او می تواند به بازی های بعدی فرانسه برسد یا خیر.

1470