جانشین بیرانوند از اصفهان می آید؟

جانشین بیرانوند از اصفهان می آید؟

پایگاه خبری فوتبالی- بر اساس ادعای خبرگزاری دولت، دروازه‌بان ملی پوش سپاهان جدیدترین و مهمترین گزینه باشگاه پرسپولیس برای جانشینی علیرضا بیرانوند است.

به گزارش فوتبالی، علیرضا بیرانوند پس از اینکه برای دومین بار پیاپی قرارداد خود با پرسپولیس را فسخ کرد، تصمیمی قابل پیش بینی گرفت، ابراز پشیمانی از فسخ و تصمیم به بازگشت دوباره به جمع قرمزهای پایتخت، اما این بار باشگاه پرسپولیس مخالفت کرد تا مشخص شود تصمیم این باشگاه برای جذب یک دروازه‌بان دیگر جدی است.

پس از جدایی بیرانوند بازار شایعات درخصوص گزینه های پرسپولیس برای قفس توری خود بسیار داغ بوده، تنها گزینه‌ی ایرانی که این روزها نامش برای پیوستن به پرسپولیس مطرح شده، امیرعابدزاده بوده و باقی گزینه ها خارجی بوده‌اند.

در صورتی که هنوز تکلیف نیمکت سرمربیگری سرخپوشان مشخص نشده است، اما به نظر می رسد مدیران این باشگاه درحال مذاکره با گزینه های مختلف هستند تا از نقل و انتقالات عقب نمانند. حالا هم ساعتی قبل خبرگزاری دولت از جدیدترین و مهمترین گزینه باشگاه پرسپولیس برای جانشینی علیرضا بیرانوند رونمایی کرد. این خبرگزاری مدعی شده که درحال حاضر مهمترین هدف پرسپولیس برای درون دروازه، پیام نیازمند دروازه‌بان ملی پوش سپاهان است و مدیران پرسپولیس مذاکره مخفیانه‌ای با این بازیکن داشته‌اند.

پیام نیازمند یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد، اما خبرگزاری دولت اینطور در خصوص شرایط قرارداد نیازمند با سپاهان نوشته است:"نیازمند فصل قبل با مشکلات زیادی در رقم قراردادش مواجه شد و همین موضوع یکی از دلایل حواشی سپاهان بود. مدیران این باشگاه اما قرارداد فصل قبل نیازمند را اصلاح کردند اما برای لیگ بیست و چهارم باید رقم بالایی به او بپردازند که این مسأله بحث سقف قرارداد در باشگاه اصفهانی را با مشکل مواجه می‌کند."

ایرنا در ادامه نوشته که مدیران پرسپولیس قصد دارند از این شرایط نهایت استفاده را ببرند و به او گفته‌اند که رقم درخواستی‌اش را کاهش دهد و سرخپوش شود.

البته خبرهایی هم منتشر شده بود که پیام نیازمند سرباز است و قرار است برای گذراندن خدمت سربازی راهی ملوان شود، اما خود این بازیکن پس از قهرمانی در جام حذفی اعلام کرد که مشکل سربازی‌اش حل شده است و در سپاهان می ماند.  البته بعید به نظر می رسد باشگاه سپاهان نیازمند را به همین راحتی ها از دست بدهد و آن را تقدیم رقیب خود کند، اما باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ می دهد و این انتقال از اصفهان به تهران انجام خواهد شد یا نه.

۲۶۳۶