تاپ سکرت/ خبرسازیِ عجیبِ اطرافیانِ یک مربیِ بی مجوز

تاپ سکرت/ خبرسازیِ عجیبِ اطرافیانِ یک مربیِ بی مجوز

پایگاه خبری فوتبالی- در روزهای گذشته، یک خبر باورنکردنی در بازار نقل و انتقالات منتشر شده که البته باور کردنش اصلا کار راحتی نیست.

به گزارش فوتبالی، دوباره به فصل نقل و انتقالات رسیده‌ایم و حجم خبرهای نادرست بسیار بیشتر از اخبار درست و موثق به نظر می‌رسد. هدف از انتشار اخبار نادرست هم افزایش قیمت بازیکنان و مربیان، بازارگرمی، درخواست از باشگاه برای افزایش قرارداد و البته تاثیر روی ذهن هواداران تیم‌هاست.

در روزهای گذشته عجیبی منتشر شد که تعجب فوتبالدوستان و اهالی رسانه را به دنبال داشت. خبر این بود که یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی در لیگ برتر به یک مربی که گفته می‌شود مجوز ندارد، پیشنهاد همکاری داده است!

البته که در همان نگاه اول مشخص بود که این خبر اصلا درست نیست و صرفا یک شایعه محسوب می‌شود. چرا که صفحات هواداری تیم اول، پر شد از واکنش‌هایی که نشان می‌داد هواداران آن تیم این خبر را در حد یک لطیفه و شوخی قلمداد کرده‌اند.

نکته عجیب این است که سبک مربیگری و فلسفه مربیِ مدنظر اصلا با سبک و فلسفه باشگاه اول هماهنگ نیست. تیم اول سال‌هاست فوتبالی هجومی و تاکتیکی ارائه می‌دهد و بسیار بعید است بخواهد ناگهان در نوع بازی‌اش تغییر بزرگی صورت بدهد.

در این خبرسازی چند اشتباه هم صورت گرفته است. این که تیم مدعی که به دنبال سرمربی دیگری است، خودش فعلا مربی دارد اما مهم‌ترین و عجیب‌ترین نکته این است که مربی دوم که شایعه پیشنهاد باشگاه اول به او منتشر شده است، فعلا مجوز کار ندارد.

این طور به نظر می‌رسد که این خبرسازی با هدف نگران کردن هواداران تیم دوم و البته جلب حمایت آنها صورت گرفته است. در واقع کسانی که این خبر را منتشر کرده‌اند قصد دارند به هواداران تیم دوم بگویند که مربی‌تان آنقدر خوب است که از یک تیم مدعی دیگر پیشنهاد همکاری دریافت کرده است! 

1359