گولسیانی بعد از مسابقات یورو با پرسپولیس مذاکره می‌کند

گولسیانی بعد از مسابقات یورو با پرسپولیس مذاکره می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع گرجستانی پرسپولیس در تماس تلفنی با رضا درویش اعلام کرد که بعد از اتمام مسابقات یورو 2024 با این باشگاه مذاکره خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، گئورگی گولسیانی مدافع ۳۲ ساله و گرجستانی سرخ‌پوشان در شرایطی با این تیم موفق شد قهرمان بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر شود که در پایان فصل قرارداد وی با سرخ‌پوشان به اتمام رسید.

باشگاه پرسپولیس درحالی بعد از اتمام رقابت‌های لیگ برتر به دنبال تمدید قرارداد گولسیانی بود که این مدافع گرجی با نظر وینی سانیول سرمربی فرانسوی تیم ملی گرجستان به تیم ملی کشورش برای حضور در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ آلمان دعوت شده بود.

شب گذشته این مدافع که از ابتدا در ترکیب گرجستان در آخرین دیدار مرحله گروهی یورو قرار داشت به همراه سایر هم‌تیمی‌های خود دست به یک کار بزرگ زدند و با شکست ۲ بر صفر پرتغال یکی از مدعیان قهرمانی، صعود خود را به دور حذفی قطعی کردند. این در شرایطی‌ست که گرجستان برای اولین بار در این رقابت‌ها حضور دارد.

روز گذشته و قبل از دیدار گرجستان با پرتغال، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس با گولسیانی تماس گرفته و با این مدافع گرجستانی به گفت‌وگو پرداخته و برای وی و تیم ملی کشور آرزوی موفقیت کرده است.

این مدافع گرجستانی نیز ضمن تشکر از درویش اعلام کرده که اکنون تمام تمرکزش روی مسابقات یورو و تیم ملی گرجستان است و بعد از اتمام این رقابت‌ها با پشت سرگذاشتن تعطیلات با سرخ‌پوشان برای تمدید قرارداد وارد مذاکره خواهد شد.

1999