گئورگی گولسیانی در گفت‌وگو با فوتبالی: گندوز نشان داد که زیر سایه بیرانوند نیست/ شیرین‌ترین گلم، گلی بود که به استقلال زدم

گئورگی گولسیانی در گفت‌وگو با فوتبالی: گندوز نشان داد که زیر سایه بیرانوند نیست/ شیرین‌ترین گلم، گلی بود که به استقلال زدم

پایگاه خبری فوتبالی – مدافع گرجستانی پرسپولیس، صحبت درباره قهرمان این فصل را بسیار زود می‌داند.

به گزارش فوتبالی، گئورگی گولسیانی که این روزها در اردوی تیم ملی کشورش حضور دارد، صحبت‌هایش با خبرنگار فوتبالی را از آخرین وضعیت پرسپولیس شروع کرد:" شرایط تیم عالی است. بعد از دو مساوی در هفته اول و دوم لیگ،  بُرد مقابل فولاد و ۳ امتیاز این بازی برایمان بسیار مهم بود. البته از این قضیه هم آگاهیم که فصل خیلی درازی را در پیش داریم. بازیهای لیگ، جام حذفی، لیگ نخبگان و بازی های تیم ملی را پیش رو داریم. با این اوصاف واقعاً فصل سخت و پر استرسی را خواهیم داشت."

مدافع پرسپولیس در ادامه، سراغ مقایسه اوسمار و گاریدو می‌رود:" هر دو نفر، مربیان بزرگی هستند. آقای گاریدو تجربه زیادی دارد و این تجربیات به او کمک می‌کند تا به خوبی با فرهنگ جدید سازگار شود. گاریدو در اینجا مسیر سختی را در پیش دارد چون رسیدن به موفقیت در ایران آسان نیست. لیگ بسیار رقابتی‌ای داریم. اوسمار هم مانند گاریدو مربی بزرگی است. ایشان با قهرمانی تیم، کار فوق‌العاده ای برای ما انجام داد. از کار کردن با او در سال گذشته بسیار لذت بردم."

گولسیانی که با توجه به پستش، باید حسابی با دروازه‌بان تیمش هماهنگ باشد نظر جالبی درباره دروازه‌بان این فصل پرسپولیس دارد:" آلکسی گندوز تا همین‌جا به ما نشان داده که قرار نیست زیر سایه بیرانوند باشد. او چون بازیکن جدیدی است در طول زمان باید خودش را با لیگ تطبیق دهد. ما پرسپولیس هستیم و در اکثر بازی‌ها مالک توپ و میدان هستیم. بنابراین اینکه یک گلر، بازی با پای خوبی داشته باشد شاخصه بسیار مهمی برای تیم ماست مخصوصا در زمان بازیسازی از عقب زمین".

مدافع گرجستانی در شرایطی دوباره به ترکیب اصلی تیمش رسیده که گاریدو در ابتدای فصل ترجیح داده بود از فرشاد فرجی به عنوان زوج محمدحسین کنعانی‌زادگان استفاده کند اما دوباره نوبت به گولسیانی رسید که مثل فصل گذشته همراه با کنعانی‌زادگان، در قلب خط دفاع پرسپولیس بازی کنند.

نظر مدافع گرجستانی را درباره این موضوع بخوانید:" بازیکنان ما کیفیت خیلی بالایی دارند. ما همدیگر را خیلی خوب می‌شناسیم. پس همه‌ ما نقاط ضعف و قوت همدیگر را به خوبی می‌دانیم. من با همه‌ مدافعان تیم هماهنگ هستم."

گولسیانی ترجیح می‌دهد در این مقطع از فصل که تازه سه هفته از شروع لیگ گذشته صحبتی درباره قهرمان لیگ نداشته باشد:" چرا همه خبرنگاران ایرانی دوست دارند راجع به آینده سوال کنند؟ لیگ تازه شروع شده و واقعا برای صحبت در این زمینه خیلی زود است. به نظرم باید صبر کنیم و ببینیم شرایط تیم‌ها چگونه پیش می‌رود. الان حتی برای صحبت راجع به مدعیان قهرمانی هم زود است".

گولسیانی که به اردوی تیم ملی کشورش دعوت شده و در حال حاضر کنار تیم ملی گرجستان هست، طبیعتا حس بسیار خوبی از بازی با پیراهن ملی دارد:" بودن من در تیم ملی و بازی کردن مقابل بازیکنان درجه یک دنیای فوتبال واقعا افتخار بزرگی است. مدتها بود که منتظر این فرصت بودم. خیلی خوشحالم که توانستم بالاخره از این فرصت استفاده کنم."

شاید خیلی‌ها فکر کنند بهترین گل گولسیانی، گل او به مس رفسنجان در بازی آخر فصل قبل بود که باعث قهرمانی پرسپولیس شد اما مدافع گرجستانی نظر دیگری دارد:" می‌توانم بگویم شیرین‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین گلی که برای پرسپولیس زده‌ام گلی بود که در دربی ۹۹ با ضربه سر در دقیقه ۸۹ به استقلال زدم تا آن بازی با تساوی به پایان برسد."

گفت و گو از مریم صمدی

۶۷۶۸