عکسی که امباپه از ماسکش پیش از بازی با هلند منتشر کرد

عکسی که امباپه از ماسکش پیش از بازی با هلند منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه در بازی تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی هلند در ترکیب ابتدایی تیمش قرار نگرفته است و کار را از روی نیمکت شروع می کند اما این احتمال وجود دارد که در نیمه دوم و یا در اواخر بازی کیلیان امباپه به میدان برود.

به گزارش فوتبالی ، از آن جایی که بینی کیلیان امباپه در بازی تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی اتریش دچار شکستگی شد، حالا او با یک ماسک محافظ ویژه رقابت های یورو 2024 را ادامه می دهد. امباپه بینی خود را جراحی نکرد تا بازی های جام ملت های اروپا را از دست ندهد.

کیلیان امباپه پیش از بازی تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی هلند یک استوری در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد. در این تصویر که امباپه منتشر کرده است می بینیم که او ماسک ویژه خود را در کنار لباس هایش گذاشته است. این ماسک، یک ماسک محافظ ساده است و با ماسکی که امباپه در تمرینات اخیر تیم ملی فرانسه از آن استفاده کرد و پرچم تیم ملی فرانسه روی آن نقش بسته بود، تفاوت دارد.

در هر صورت باید دید که اوضاع برای این ستاره فرانسوی به چه شکل پیش می رود و در نهایت کیلیان امباپه مقابل هلند به میدان می رود یا خیر.

1470