پسر 16 ساله‌ای که برای پدر و مادرش خانه خرید

پسر 16 ساله‌ای که برای پدر و مادرش خانه خرید

پایگاه خبری فوتبالی - لامین یامال در این روز ها به شدت معروف و مشهور شده است و بر سر زبان ها افتاده است چرا که او یک بازیکن موفق در سن 16 سالگی است و توانسته است در رقابت های یورو 2024 خودی نشان بدهد و در سطح اول فوتبال دنیا حضور داشته باشد.

به گزارش فوتبالی ، لامین یامال که بازیکن بارسلونا و تیم ملی اسپانیا است، به خانواده خود علاقه ویژه ای دارد و مشخص است که هوای پدر و مادرش را دارد. او همچنین ارتباط خوب و نزدیکی با مادربزرگ خود دارد.

به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، لامین یامال به مادربزرگش یک خانه هدیه داده است. از سوی دیگر لامین یامال یک خانه هم برای پدر و مادر خود خریده است و به این ترتیب این پسر شانزده ساله از زحماتی که پدر و مادرش برایش کشیده اند قدر دانی کرده است.

لامین یامال اصالتی آفریقایی دارد چرا که پدرش اهل کشور مراکش است و مادرش اهل کشور گینه استوایی است اما لامین یامال در کشور اسپانیا متولد شده است و در این کشور بزرگ شده است و به این ترتیب خودش را اسپانیایی می داند و برای تیم ملی اسپانیا به میدان می رود. لامین یامال چون خیلی زود در سطح بالا شروع کرده است، می تواند یک دوران حرفه ای طولانی داشته باشد.

1470