ستاره 17 ساله بارسلونا صاحب شماره 10 تیم ملی اسپانیا شد

ستاره 17 ساله بارسلونا صاحب شماره 10 تیم ملی اسپانیا شد

پایگاه خبری فوتبالی- لیست بازیکنان تیم ملی اسپانیا در این فیفادی مشخص شد که در آن لامین یامال، ستاره 17 ساله این تیم با شماره 10 حضور دارد.

به گزارش فوتبالی، لامین یامال یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال است. او با وجود این‌که تنها 17 سال سن دارد اما باز هم برای بارسلونا و تیم ملی اسپانیا بازیکن کلیدی و تاثیرگذاری به حساب می‌آید. او در یورو 2024 نقش تاثیرگذاری در قهرمانی تیم ملی اسپانیا داشت و همچنین با شروع فصل جدید با پیراهن بارسلونا توانسته عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.

او حالا به صورت مداوم به تمرینات تیم ملی اسپانیا دعوت می‌شود و از بازیکنان مهم لاروخا به حساب می‌آید. لوییس د لا فوئنته او را یکی از مهره‌های اساسی تیمش برای جام جهانی 2026 می‌داند و روی او حساب ویژه‌ای باز کرده است. حالا شماره 10 تیم ملی اسپانیا به او داده شد تا انگیزه‌اش برای مسابقات آینده بیشتر شود. پیش از این بازیکنان بزرگی همچون تیاگو آلکانترا و سسک فابرگاس این پیراهن را به تن می‌کردند.

این در حالی است که یامال اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که می‌خواهد در تمام دوران فوتبالش شماره 19 را به تن کند چون پیراهن مهمی برایش به حساب می‌آید. حالا باید دید آیا یامال در اردوهای بعدی هم شماره 10 را به تن می‌کند یا خیر؟

1428