علاقه بارسلونا به وینگر جوان اسپانیا؛ بند فسخ او چقدر است؟

علاقه بارسلونا به وینگر جوان اسپانیا؛ بند فسخ او چقدر است؟

پایگاه خبری فوتبالی - نیکو ویلیامز وینگر بیست و یک ساله تیم ملی اسپانیا بازیکنی است که به تازگی توجه بارسلونا را به خودش جلب کرده است و باشگاه بارسلونا علاقه مند شده است تا او را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی ، نیکو ویلیامز بازیکن باشگاه اتلتیک بیلبائو است. او در بازی تیم ملی اسپانیا مقابل تیم ملی ایتالیا یکی از اعضای مثلث خط حمله لوییس دلافوئنته بود. دلافوئنته از لامین یامال، آلوارو موراتا و نیکو ویلیامز به عنوان مثلث خط حمله خود استفاده کرده بود. نیکو ویلیامز در دقیقه 78 با آیوز پرز تعویض شد اما در نهایت اسپانیایی ها این بازی را با نتیجه یک بر صفر بردند.

به نقل از فابریزیو رومانو، علاقه مندی هایی به نیکو ویلیامز از سوی باشگاه های مختلف وجود دارد و یکی از جدی ترین باشگاه ها بارسلونا است. بارسایی ها می خواهند نیکو ویلیامز را در ترکیب تیم خود داشته باشند.

رقم بند فسخ قرارداد نیکو ویلیامز با اتلتیک بیلبائو 58 میلیون یورو است. در حقیقت پس از تمدید قرارداد نیکو ویلیامز با اتلتیک بیلبائو این رقم قرار داده شد و به این ترتیب باشگاه اتلتیک بیلبائو مذاکره ای برای فروش او انجام نخواهد داد و فقط با پرداخت 58 میلیون یورو می شود نیکو ویلیامز را خریداری کرد.

اوریارته رییس باشگاه اتلتیک بیلبائو درباره شرایط نیکو ویلیامز گفت:" این علاقه‌مندی ها عادی است اما نیکو در بیلبائو خوشحال است. ما از او بسیار راضی هستیم و نگران نیستیم."

1471