ماسک محافظ امباپه را اذیت می‌کند؟

ماسک محافظ امباپه را اذیت می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که کیلیان امباپه مشکلاتی با ماسک محافظ صورت خود داشته است و همین قضیه ممکن است که او در بازی فرانسه مقابل هلند از ابتدا درون ترکیب تیمش قرار نگیرد.

به گزارش فوتبالی ، پس از این که بینی کیلیان امباپه در بازی مقابل تیم ملی اتریش دچار شکستگی شد، او ترجیح داد که عمل جراحی نکند و از یک ماسک محافظ استفاده کند تا بتواند در ادامه یورو 2024 در خدمت تیمش باشد.

روز گذشته امباپه با ماسک محافظ در جلسه تمرینی تیم ملی فرانسه حاضر شد. حالا به نقل از لو پاریزین، کیلیان امباپه در این جلسه تمرینی که از ماسک استفاده کرده است، اذیت بوده است و نتوانسته است به راحتی تمرین کند. او حتی تا آخر تمرین هم حضور نداشته است و زود تر تمرین کردنش را تمام کرده است. همین قضیه ممکن است موجب شود که امباپه در ترکیب تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی هلند قرار نگیرد و کار را از روی نیمکت شروع کند.

بازی فرانسه مقابل هلند، امشب ( جمعه یکم تیر ماه ) از ساعت 22:30 به وقت ایران آغاز می شود و باید دید که در این بازی حساس چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و تصمیم دیدیه دشان درباره کیلیان امباپه به چه شکل خواهد بود.

1471