ادعای خبرگزاری دولت درباره پشیمانی بیرانوند؛ به دنبال بازگشت به پرسپولیس!

ادعای خبرگزاری دولت درباره پشیمانی بیرانوند؛ به دنبال بازگشت به پرسپولیس!

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس روز گذشته قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کرد و حالا طبق ادعای یکی از خبرگزاری‌ها، از این اقدام خود پشیمان شده است.

به گزارش فوتبالی، «بیرانوند قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد» این تیتر شوکه کننده‌ای بود که روز گذشته در رسانه‌ها منتشر شد و تعجب اهالی فوتبال را برانگیخت. بیرانوند چند روز قبل طی یک استوری که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، به وضع مالی باشگاه معترض و معتقد بود که نسبت به او بی‌احترامی صورت گرفته است. او ضمنا جمله مشکوکی در پایان متن خود نوشت که بوی جدایی می‌داد: «انسان را وادار به تصمیماتی می‌کنند که خلاف میل باطنی است.»

با این حال کمتر کسی فکرش را می‌کرد تهدید بیرانوند جدی باشد، اما او روز گذشته عملا قرارداد خود را به صورت یکطرفه فسخ کرد تا ماجرای فصل پیش پیش خود را مجددا تکرار کرده باشد.

در قرارداد بیرانوند بندی گنجانده شده بود که او در صورت عدم دریافت مطالباتش را تا 15 روز پس از پایان لیگ، مجاز است نسبت به فسخ قرارداد خود اقدام کند، اما نکته جالب اینجاست که مسئولان پرسپولیس قرارداد امسال بیرانوند را تمام و کمال پرداخت کرده بودند و موضوعی که باعث ناراحتی این دروازه‌بان شده بود، طلب او بابت یکی دو فصل قبل بود که به اعتقاد مدیران باشگاه، نمی‌توانسته به بیرانوند اجازه فسخ قرارداد را بدهد.

در نتیجه، مسئولان پرسپولیس اقدام بیرانوند را غیرقانونی اعلام کرده و شکایتی را علیه وی به ثبت رساندند. اما خبرگزاری ایرنا در خبری که ساعتی قبل منتشر کرده، ادعای عجیبی را مطرح کرده و گفته بیرانوند از اقدام خود پشیمان است و 24 ساعت پس از فسخ قرارداد، تصمیم گرفته دوباره به جمع قرمزها برگردد!

براساس خبر ایرنا، بیرانوند به صورت غیرمستقیم پیام خود را به مسئولان پرسپولیس منتقل کرده و از طریق یکی دو واسطه، بابت این اقدام عجولانه خود ابراز ندامت کرده است و هم اکنون امیدوار است با موافقت مدیریت باشگاه، مجددا با پرسپولیس قرارداد امضا کند!

7474