پرسپولیس و تکرار فسخ قرارداد با کارگزار؟

پرسپولیس و تکرار فسخ قرارداد با کارگزار؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا باشگاه پرسپولیس قراردادش را با کارگزار خود فسخ می‌کند؟

به گزارش فوتبالی، فصل گذشته باشگاه پرسپولیس با شرکت ایده پویان ماژ برای کارگزاری قرارداد همکاری امضا کرد و در حالی که از این قرارداد تعریف و تمجیدهای زیادی صورت گرفت اما به نظر می‌رسد که قرارداد مربوطه نتوانسته نظر مدیران جدید باشگاه را برای درآمدزایی در فصل آینده تامین کند.

بر اساس ادعای مجید صدری مدیرعامل وقت پرسپولیس باید در فصلی که گذشت قرمزها 330 میلیارد تومان از تبلیغات روی پیراهن، تبلیغات محیطی و حق استفاده از لوگوی پرسپولیس کسب می‌کردند که این امر محقق نشد تا حالا رضا درویش تصمیم به اقاله یا فسخ این قرارداد بگیرد.

 قرارداد کارگزار پرسپولیس سه ساله امضا شد و حالا بر اساس همین قرارداد پرسپولیس باید دو سال دیگر با این شرکت همکاری کند اما شرایط کاری به گونه‌ای است که تمایلی برای همکاری از سوی پرسپولیس وجود ندارد و باید تکلیف این قرارداد مشخص شود.

گویا بندی در این قرارداد میان باشگاه پرسپولیس و شرکت ایده پویان ماژ وجود دارد  که این قرارداد سه ساله برای سالهای آینده به شکلی عملی خواهد شد که کف درآمد پرسپولیس 20 درصد افزایش پیدا کند، یعنی بدون حق پخش، قرارداد قرمزها برای سال دوم به 396 میلیارد و سال سوم به 475 میلیارد خواهد رسید که این موضوع پس از ارزیابی هیات مدیره پرسپولیس و مدیرعامل گویا از لحاظ مالی توجیه اقتصادی مناسبی ندارد و به همین دلیل گام‌های از سوی مدیران باشگاه در راستای فسخ و یا اقاله قرارداد برداشته شده است.

باشگاه پرسپولیس ابتدای فصل گذشته پس از اقاله قرارداد با آتیه داده پرداز مسیری طولانی را برای انتخاب کارگزار تبلیغاتی خود پیمود و به همین دلیل نتوانست در نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته عملکرد خوبی ارائه کند.

حال باید منتظر ماند و دید کارگزار باشگاه پرسپولیس حاضر به اقاله قرارداد خواهد شد یا مدیران پرسپولیس به دنبال شرایط فسخ که در قرارداد ذکر شده خواهند رفت.

7655