مهلت علی بیرو به پرسپولیس تمام شد؛ بیرانوند قراردادش را فسخ می‌کند؟

مهلت علی بیرو به پرسپولیس تمام شد؛ بیرانوند قراردادش را فسخ می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی-  آیا قرارداد دروازه‌بان شماره یک تیم ملی امروز با پرسپولیس فسخ خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس پس از عدم دریافت مطالباتش از قرمزها اقدام به نوتیس(اخطار فسخ قرارداد) کرد که حالا امروز آخرین مهلت مدیران پرسپولیس برای توافق با علیرضا بیرانوند و یا وکیل رسمی او خواهد بود و در غیر اینصورت او می‌تواند قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند.

باشگاه پرسپولیس طی روزهای گذشته جلساتی را با وکیل علیرضا بیرانوند برگزار کرده اما این جلسات بی‌نتیجه مانده تا احتمال فسخ قرارداد بیرانوند با قرمزها همچنان وجود داشته باشد.

گفته می‌شود رضا درویش قصد داشت پیش از حضور بیرانوند همراه با تیم ملی جهت شرکت در تورنمنت کافا با او جلسه‌ای برگزار کند تا بر سر دریافت مطالباتش با او توافق کند اما عدم برگزاری این جلسه موجب به وجود آمدن برخی دلخوری‌ها شد تا بیرانوند همچنان روی مواضع خود تاکید داشته باشد.

بیرانوند در اخطاری که به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده مدعی شده که حدود 8 میلیارد تومان از پرسپولیس طلبکار و خواهان دریافت این مبلغ شده است.

گویا رضا درویش همچنان منتظر است تا بیرانوند بعد از بازگشت از تاشکند در باشگاه پرسپولیس حضور یافته و مشکلش را حل کند و باید دید این دروازه‌بان، وکیلش را برای فسخ قرارداد به سازمان لیگ خواهد فرستاد یا ماجرای او و پرسپولیس، برای قرمزها، ختم به خیر خواهد شد.

7655