پنالتی؛ اسم رمز مس رفسنجان در جام حذفی

پنالتی؛ اسم رمز مس رفسنجان در جام حذفی

 پایگاه خبری فوتبالی - ضربات پنالتی، نقش مهمی در رسیدن مس رفسنجان به فینال جام حذفی داشته است.

به گزارش فوتبالی، شاگردان محرم نویدکیا در مرحله یک شانزدهم، میزبان استقلال در ورزشگاه شهدای مس بودند که این بازی در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود مسی ها به پایان رسید و آنها راهی مرحله یک هشتم شدند. 

نکته قابل توجه آن مسابقه، پنالتی‌ای بود که صالح حردانی در دقیقه 14 از دست داد تا استقلال فرصت جلوافتادن از حریفش را از دست بدهد و نهایتا از شاگردان محرم نویدکیا شکست بخورد.

در مرحله یک هشتم، مس در ضربات پنالتی، پیکان را شکست داد و این بار نوبت به غلامرضا ثابت ایمانی، هافبک پیکان رسید که پنالتی‌اش را از دست بدهد تا عنایتی و شاگردانش از تورنمنت کنار بروند.

مس رفسنجان در مرحله یک چهارم نیز به لطف پنالتی از دست رفته تراکتور به نیمه نهایی رسید. در دقیقه 77 بود که رحمان احمدی مهاجم تراکتور ضربه پنالتی‌اش را خراب کرد تا مسی‌ها به لطف گل محمدمهدی محبی در وقت اضافه، راهی نیمه نهایی شوند.

در ادمه روند پیروزی به واسطه ضربات پنالتی، مس ترک عادت نکرد و در بازی مقابل آلومینیوم اراک در مرحله نیمه نهایی با درخشش دروازه‌بانش یعنی داوود نوشی صوفیانی به پیروزی رسید.

 این بازی در وقتهای قانونی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید اما گلر مس، پنالتی اول و چهارم ایرالکو را مهار کرد تا در نهایت، مس، 4 بر 2 در ضربات پنالتی پیروز شود و به فینال برسد. 

حالا باید منتظر ماند و دید که در فینال جام حذفی هم ضربات پنالتی، فرشته نجات مس رفسنجان خواهد شد یا نه.

7899