مس رفسنجان 2 - استقلال صفر| محمد، منتظرِ استقلال بود/ مس با محرم، طلا شد

مس رفسنجان 2 - استقلال صفر| محمد، منتظرِ استقلال بود/ مس با محرم، طلا شد

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار تیم‌های مس رفسنجان و استقلال، با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان نویدکیا به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در یکی از دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران، دو تیم مس رفسنجان و استقلال از ساعت 17:00 امروز در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم رفتند.

در دقیقه 12 این بازی، برخوردی بین حامد لک و محمدحسین مرادمند در محوطه جریمه مس اتفاق افتاد که داور برای استقلال اعلام پنالتی کرد.

صالح حردانی پشت توپ ایستاد و ضربه آرام و زمینی خود را درست به سمتی زد که حامد لک تشخیص داده بود و بدین ترتیب پنالتی استقلال از دست رفت.

در دقیقه 24، کار تیمی خوبی بین سعید واسعی و فرشید باقری صورت گرفت و واسعی با یک پاس کات بک، توپ را در اختیار محمد محبی قرار داد و این بازیکن به سادگی دروازه استقلال را باز کرد تا مس 1-0 جلو بیفتد.

در نیمه دوم، نکونام تغییراتی در ترکیب تیمش اعمال کرد اما مثمر ثمر واقع نشد. در دقیقه 67، منتظر محمد در موقعیت تک به تک با حسینی قرار گرفت و با یک ضربه چیپ زیبا، توپ را از بالای سر دروازه‌بان استقلال عبور داد تا حساب کار 2-0 به سود مس رفسنجان شود.

در ادامه، حملات استقلالی‌ها برای جبران گل‌های خورده به نتیجه نرسید تا این بازی با برتری دو بر صفر شاگردان نویدکیا به پایان برسد و استقلال خیلی زود، در مرحله یک شانزدهم نهایی با جام حذفی خداحافظی کند.

بدین ترتیب، مس رفسنجان با پیروزی ارزشمند مقابل استقلال به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران

مس رفسنجان - استقلال

دوشنبه ۱۴ اسفند ساعت 17:00

ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

تیم داوری: رضا عادل، محمدرضا منصوری، هادی طوسی و ایمان کهیش

ترکیب مس رفسنجان

حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، حسن جعفری، میثم تیموری، فرشید باقری، جلال‌الدین علی‌محمدی، منتظر محمد (2+90- عرفان شهریاریمحمدمهدی محبی، سعید واسعی (85-محمد اکبری)، سجاد شهباززاده  (2+90- مهدی ترکمان)

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب استقلال

حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند (56- مهدی مهدی پور) آرمین سهرابیان، صالح حردانی (72- میلاد فخرالدینیجعفر سلمانی (56- ابوالفضل جلالیروزبه چشمی، امید حامدی‌فر، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف (46- مهرداد محمدیآرمان رمضانی (72- گوستاوو بلانکو)

سرمربی: جواد نکونام

شرح گل

مس رفسنجان یک – استقلال صفر (دقیقه 24؛ محمد محبی): پس از یک و دوی سعید واسعی با فرشید باقری، واسعی وارد محوطه جریمه شد و با یک پاس در عرض، محبی را صاحب توپ کرد و این بازیکن به راحتی دروازه آبی ها را باز کرد.

گل اول مس رفسنجان به استقلال

مس رفسنجان 2 – استقلال صفر (دقیقه 67؛ منتظر محمد): در مصاف تک به تک با دروازه‌بان، منتظر محمد با یک ضربه چیپ زیبا توپ را از بالای سر کاپیتان آبی ها عبور داد و به گل دوم تیمش تبدیل کرد.

گل دوم مس رفسنجان به استقلال

کارت زرد

مس رفسنجان: حامد لک (10)، رامتین سلیمان زاده (45)

لحظات حساس

دقیقه 4: سجاد شهباززاده روی اشتباه مدافعان استقلال، در پشت محوطه صاحب توپ شد که شوت او به شکل خطرناکی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 12: ارسال جعفر سلمانی به درون محوطه جریمه با ضربه سر مرادمند همراه شد که در ادامه لک با مدافع پیش تاخته آبی ها برخورد کرد و داور یک ضربه پنالتی برای استقلال اعلام کرد. صالح حردانی پشت این توپ ایستاد که حامد لک موفق شد این ضربه را مهار کند.

دقیقه 19: پاس در عمق منتظر محمد پیش از رسیدن به مهاجمان مس، نصیب حسینی شد و سنگربان آبی ها با یک تکل، توپ را دور کرد.

دقیقه 29: ارسال بازیکنان مس از سمت چپ به روی دروازه با تعلل و اشتباه مدافعان استقلال همراه شد که این خطر توسط مدافعین دور شد.

دقیقه 38: روی اشتباه چشمی، توپ به محبی رسید که شوت این بازیکن را حسینی دفع کرد.

دقیقه 42: ارسال سلمانی به روی دروازه به صورت ناقص دفع شد که در ادامه شوت محکم و روی پای سیلوا به یکی از بازیکنان حاضر در محوطه جریمه برخورد کرد.

دقیقه 44: روی پاس در عمق دیدنی صالح حردانی، رامتین سلیمان زاده با یک تکل توپ را قطع کرد که ضربه او به شکل بسیار خطرناکی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 47: ارسال کرنر جلالی با ضربه سر سیلوا از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 55: شوت محکم و روی پای امید حامدی فر را حامد لک به خوبی مهار کرد.

دقیقه 63: محبی بهترین فرصت ممکن برای رسیدن به گل دوم را از دست داد. حسن جعفری از زمین خود یک ضربه کاشته را به پشت مدافعان استقلال انداخت که محبی با استفاده از تعلل سیلوا ضربه اش را زد که سیدحسین حسینی با پا و به زیبایی دروازه تیمش را نجات داد.

دقیقه 80: امید حامدی فر با یک ضربه قیچی برگردان تماشایی دروازه مس را تهدید کرد که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 87: روی ارسال جلالی، توپ از دستان لک خارج شد و سیلوا در ادامه دروازه مس را باز کرد ولی داور به دلیل خطای سهرابیان به روی لک، این گل را مردود اعلام کرد.

دقیقه 2+90: مس رفسنجان صاحب یک فرصت دیگر شد که باز هم حسینی ضربه محبی را با پا مهار کرد و در برگشت نیز شوت ترکمان به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه 3+90: شوت محبی را باز هم حسینی مهار کرد.

دقیقه 6+90: شوت راه دور مهرداد محمدی با واکنش حامد لک راهی کرنر شد.

شما می‌توانید خلاصه این دیدار را در زیر تماشا کنید.

خلاصه بازی مس رفسنجان 2-0 استقلال

7474