عکس؛ فرصت‌سوزی امباپه نیم ساعت قبل از آنکه دچار شکستگی بینی شود

عکس؛ فرصت‌سوزی امباپه نیم ساعت قبل از آنکه دچار شکستگی بینی شود

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته تیم ملی فرانسه و تیم ملی اتریش در هفته اول رقابت های یورو 2024 به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی فرانسه موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی اتریشی ها به اشتباه دروازه خودشان را باز کردند و تک گل فرانسوی ها به این شکل به ثمر رسید. در این بازی کیلیان امباپه در دقیقه 85 بازی بود که با کوین دانسو، مدافع تیم ملی اتریش برخورد کرد و به این ترتیب در اثر این برخورد دچار شکستگی از ناحیه بینی شد و خونریزی کرد و تعویض شد.

کیلیان امباپه در این بازی یک فرصت سوزی بد داشت. در دقیقه 55 بازی یعنی نیم ساعت پیش از آن که کیلیان امباپه دچار شکستگی بینی شود، این مهاجم فرانسوی با دروازه بان تیم ملی اتریش در وضعیت تک به تک قرار گرفت اما نتوانست دروازه حریف را باز کند و به این شکل این موقعیت ایده آل گلزنی را از دست داد.

امباپه به نظر می رسد که بازی تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی هلند را از دست بدهد اما باید دید که شرایطش برای بازی های بعدی به چه شکل خواهد بود و با ماسک می تواند به کار خود ادامه بدهد یا خیر.

1471