وینگر ملی‌پوش ایتالیایی در لیست خرید بایرن مونیخ

وینگر ملی‌پوش ایتالیایی در لیست خرید بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- به نقل از فلوریان پلاتنبرگ، یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای تقویت خط حمله باواریایی‌ها، فدریکو کیه‌زا، وینگر ملی‌پوش ایتالیایی حال حاضر باشگاه یوونتوس است.

به گزارش فوتبالی، با توجه به عملکرد ضعیف بایرن مونیخ در فصل گذشته که نتیجه آن، از دست دادن عنوان قهرمانی آلمان بود، و بالا گرفتن انتقادها به خط آتش این تیم آلمانی، با ورود مکس ابرل، تقویت عناصر هجومی بایرن مونیخ در اولویت باشگاه قرار خواهد گرفت.

از عناصر هجومی بایرن مونیخ، هری کین، توماس مولر، جمال موسیالا، ماتیس تل و لروی سانه اعضای غیر قابل فروش تلقی می‌شوند؛ که این بدان معناست که درصورت وجود پیشنهادات مناسب، خروج سرژ گنبری و کینگزلی کومن قابل تصور خواهد بود.

به نقل از فلوریان پلاتنبرگ، در تلویزیون خبری اسکای اسپورت آلمان، اصلی‌ترین گزینه‌ها برای جایگزینی کومن و گنبری، ژاوی سیمونز از پاریسن‌ژرمن و فدریکو کیه‌زا از یوونتوس هستند.

کیه‌زا در فصل گذشته با عملکرد خوب خود در رقابت‌های داخلی، راه را برای بانوی پیر در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای ۲۰۲۵ هموار کرد اما اکنون احتمال می‌رود که دیگر او را در لباس سفید و مشکی‌های تورین نبینیم.

فدریکو کیه‌زا تا سال ۲۰۲۵ با باشگاه یوونتوس قرارداد دارد و پس از رقابت‌های یورو وارد سال آخر قرارداد خود خواهد شد. تیاگو موتا، سرمربی جدید یوونتوس هم اعتقاد چندانی به این وینگر ایتالیایی ندارد و گفت‌وگوهای تمدید قرارداد وی به کندی پیش می‌رود؛ این به آن معناست که اگر بایرن مونیخ از خروج گنبری و کومن مطمئن شود، قطعا برای این وینگر ایتالیایی اقدام خواهد کرد. قیمتی که تیم ایتالیایی برای کیه‌زا در نظر دارد، رقمی مابین ۳۰ الی ۴۰ میلیون یورو خواهد بود.

1428