ابهام درباره آینده ستاره آلومینیوم؛ لیموچی تابستان را داغ می‌کند!

ابهام درباره آینده ستاره آلومینیوم؛ لیموچی تابستان را داغ می‌کند!

پایگاه خبری فوتبالی- انتظار می‌رود در فصل پیش‌ رو، مهدی لیموچی برای یکی از دو تیم استقلال یا پرسپولیس بازی کند.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد مهدی لیموچی یک تابستان پرماجرا در پیش داشته باشد و عامل اصلی داغ شدن نقل و انتقالات پیش فصل شود! بازیکنی که در پیراهن آلومینیوم حسابی درخشید و بدون تردید در کنار جواد آقایی‌پور یکی از دو پدیده مهم لیگ بیست و سوم بود. 

این وینگر ۲۴ ساله در فصلی که سپری شد جمعا در ۳۲ مسابقه برای تیم اراکی به میدان رفت و موفق به ثبت آمار ۷ گل و ۳ پاس گل شد تا تاثیرگذارترین بازیکن ایرالکو باشد. جدا از قابلیت گلزنی آن چیزی که در بازی لیموچی مشهود است در خدمت تیم بودن اوست که حسابی به پیشرفتش کمک کرده و او را به یک بازیکن کلیدی تبدیل کرده است.

لیموچی که در پیکان هم شاگرد مجتبی حسینی بود در آلومینیوم و با تفکرات او به بلوغ تاکتیکی رسید و حتی موفق شد نظر امیر قلعه‌نویی را برای دعوت شدن به تیم ملی جلب کند قطعا در نقل و انتقالات تابستانی لقب «شاه ماهی» را خواهد گرفت و به نظر نمی‌آید که بخواهد در آلومینیوم ماندگار شود. او قطعا دوست دارد بیشتر خودش را نشان بدهد و برای این امر نیاز به دیده شدن در یکی از دو تیم استقلال یا پرسپولیس دارد. هر چند در این میان بعید هم نیست که او مسیر بازیکنانی که گفته می‌شد راهی استقلال یا پرسپولیس می‌شوند اما در نهایت سر از یک تیم صنعتی درآوردند را در پیش بگیرد.

چیزی که در حال حاضر می‌توان به طور قطعی بیان کرد این است که لیموچی دوست ندارد در لیگ بیست و چهارم در اراک توپ بزند و تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس و حتی سپاهان که مدعیان قهرمانی در فصل بعد هستند برای جذب او آستین بالا زده‌اند. اما او یک سال دیگر هم با آلومینیوم قرارداد دارد و شنیده می شود رقم رضایتنامه او آنقدری بالا هست که برخی تیم ها قید جذب او را بزنند.

۹۰۹۸