درخواست مشترک سپاهان و مس از فدراسیون؛ فینال جام حذفی در اراک برگزار شود

درخواست مشترک سپاهان و مس از فدراسیون؛ فینال جام حذفی در اراک برگزار شود

پایگاه خبری فوتبالی- دو باشگاه سپاهان و مس رفسنجان خواستار برگزاری فینال در ورزشگاهی به جز استادیوم سردار آزادگان قزوین هستند.

به گزارش فوتبالی، بلافاصله پس از پایان دیدارهای نیمه نهایی جام حذفی، فدراسیون مکان برگزاری این رقابتها را اعلام کرد و مشخص شد که سپاهان و مس رفسنجان که جواز صعود به فینال را کسب کرده‌اند، باید در ورزشگاه سردارآزادگان قزوین به مصاف هم بروند.

اما خیلی زود اعتراضات به محل برگزاری بازی آغاز شد، ابتدا محرم نویدکیا در نشست خبری خواستار تغییر میزبان فینال شد و پس از آن بازیکنان دو تیم با انتشار استوری‌هایی در اینستاگرام، نسبت به برگزاری بازی در قزوین اعتراض کردند.

اعضای دو تیم ابتدا درخواست داشتند فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی و با سیستم کمک داور ویدیویی برگزار شود، اما پس از اینکه مشخص شد ورزشگاه آزادی امکان میزبانی از فینال را ندارد، دو باشگاه سپاهان و مس رفسنجان بر سر برگزاری بازی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک توافق کردند و با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، به صورت رسمی خواستار تغییر ورزشگاه شدند. مدیران سپاهان و مس رفسنجان در نامه‌های ارسالی به فدراسیون فوتبال، به عدم وجود زیرساخت‌های لازم در شهر قزوین شامل بر زمین چمن مناسب، هتل محل اقامت و فرودگاه اشاره کرده‌اند.

اعتراضات نسبت به برگزاری بازی در قزوین در حالی ادامه دارد که ساعاتی پیش امیرحسین روشنک مسئول مسابقات سازمان لیگ و حسین باجیوند رئیس هیات فوتبال قزوین خبر از برگزاری قطعی دیدار فینال بین سپاهان و مس رفسنجان در قزوین داده بودند.

باید دید در نهایت مسئولان چه تصمیمی در خصوص محل برگزاری بازی خواهند گرفت. البته با توجه به صحبتهای انجام شده بعید به نظر می‌رسد که محل بازی تغییر کند.

2636