شبیخون به لیست پرسپولیس؛ بعد از تراکتور و سپاهان نوبت به فولاد رسید!

شبیخون به لیست پرسپولیس؛ بعد از تراکتور و سپاهان نوبت به فولاد رسید!

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره‌ های پرسپولیس با پیشنهاد چند باشگاه لیگ برتری مواجه شده‌اند.

به گزارش فوتبالی، وضعیت پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات در حال حاضر اصلا خوب نیست. البته که فعالیت بازار هنوز به صورت رسمی آغاز نشده است و هنوز هیچ تیمی از خریدهای جدیدش رونمایی نکرده استپرسپولیس هم مثل بقیه تیم‌ها هنوز بازیکن نخریده است اما نکته این است ظاهرا تعداد زیادی از بازیکنان این تیم قصد ادامه همکاری ندارند و در حال جدایی از پرسپولیس هستند.

نکته نگران کننده این است که تعداد نسبتا زیادی از بازیکنان این تیم قرارداد ندارند و بازیکن آزاد محسوب می‌شوند. در واقع آنها هیچ تعهد قانونی نسبت به پرسپولیس ندارد و اگر بخواهند می‌توانند به راحتی از این تیم جدا شوندطبیعتا با رفتن آنها هیچ درآمدی هم به پرسپولیس نمی‌‌رسد.

پرسپولیس البته تیم پرمهره‌ای است و این که بازیکنانش مشتریان زیادی داشته باشند اتفاق عجیبی نیست. اما این روزها لیست این تیم به شکل عجیبی مورد هجوم سایر تیم‌های لیگ برتری قرار گرفته است. چیزی که هواداران پرسپولیس را نگران‌تر کرده است ارقام پیشنهادی به بازیکنان این تیم است که ظاهرا بازیکنان را وسوسه کرده است.

همین حالا که شما دارید این گزارش را می‌خوانید انتقال علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی به تراکتور قطعی به نظر می‌رسد. در عین حال اخباری از پیشنهاد باشگاه سپاهان به بیرانوند، ترابی و سعید صادقی هم منتشر شده است. شایعاتی هم درباره علاقه سپاهان به جذب گئورگی گولسیانی به گوش می‌رسد.

تراکتور و سپاهان جزو تیم‌های بالانشین جدول هستند که معمولا خودشان تیم پرستاره‌ای را در اختیار دارند اما با جذب بازیکنان پرسپولیس با یک تیر دو نشان می‌زنند. هم تیم خودشان را حسابی تقویت می‌کنند و هم با جذب ستاره‌های پرسپولیس، این تیم را که مدعی همیشگی قهرمانی است تضعیف می‌کنند.

اما حالا یک تیم دیگر هم هست که به فکر جذب چند بازیکن پرسپولیس افتاده است. این تیم فولاد خوزستان است که به تازگی با یحیی گل‌محمدی برای نشستن روی نیمکت به توافق رسیده است و از آنجا که یحیی با خیلی از بازیکنان پرسپولیس رابطه خوبی دارد و آنها را می‌شناسد به دنبال جذب آنهاست.

فولاد همین حالا احسان پهلوان و علی شجاعی را که سابقه بازی در پرسپولیس را دارند در اختیار دارد. شنیده می‌شود فولاد قصد دارد سروش رفیعی را هم جذب کند. رفیعی سابقه قهرمانی با فولاد در لیگ برتر را دارد. این تیم به سعید صادقی هم به عنوان یک گزینه مهم فکر می‌کند.

در این بین دو بازیکن هم هستند که با نظر مستقیم و مساعد یحیی به پرسپولیس آمده بودند و حالا فولاد قصد جذب‌شان را دارد. این دو نفر علی نعمتی و فرشاد فرجی هستند که یحیی به بازی هر دو نفر اعتقاد دارد. به این دو نفر باید سینا اسدبیگی را هم اضافه کرد که او بازیکن آزاد است. در میان این 3 نفر فقط صادقی برای یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد.

برخی از این نفرات منتظر معرفی سرمربی جدید پرسپولیس هستند تا ببینند در لیست او جایی دارند یا نه. برخی هم وسوسه شده‌اند که بروند اما در حال کلنجار رفتن با خودشان هستند. به احتمال زیاد ظرف یک هفته آتی تکلیف این نفرات مشخص خواهد شد. حالا باید دید پرسپولیس از شبیخون رقبای لیگ برتری به لیست بازیکنانش جان سالم به در می‌برد یا نه.

1359