پیکان امیدوارتر از دیروز؛ تعیین تکلیف بعد از پرونده فساد!

پیکان امیدوارتر از دیروز؛ تعیین تکلیف بعد از پرونده فساد!

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پیکان پس از صدور رأی پرونده فساد در فوتبال نسبت به اتخاذ تصمیم جدید درباره فصل آینده اقدام خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال پیکان در فصل 1403-1402 لیگ برتر فوتبال با کسب 27 امتیاز، در جایگاه پانزدهم جدول جای گرفت و به لیگ دسته اول سقوط کرد.

پس از پایان مسابقات لیگ برتر، مسئولان باشگاه پیکان تاکنون هیچ تصمیمی درباره انتخاب سرمربی جدید برای فصل آینده و حضور در لیگ یک نگرفتند و واکنشی نسبت به این مسئله نشان ندادند.

مدیران پیکان در هفته‌های اخیر به شدت پیگیر پرونده فساد مالی در فوتبال هستند تا در صورت اثبات تخلف و سقوط برخی تیم‌ها، خودروسازان فصل آینده هم در سطح اول فوتبال به میدان بروند. اقدامات اخیر دستگاه قضا و دستگیری یک مدیر لیگ برتری دیگر، به همراه اخبار جدیدی که از این پرونده به گوش می‌رسد، پیکانی‌ها را به بقا امیدوارتر کرده است.

یکی از مسئولان باشگاه پیکان درباره این اتفاق به تسنیم گفت: با توجه به اخبار جدید و تحرکات اخیر در پرونده مورد اشاره، از جمله کشف فساد در چند باشگاه دیگر و دستگیری مدیران برخی باشگاه‌ها، بیشتر از گذشته امیدوار هستیم که در لیگ برتر بمانیم. به همین علت، تا زمانی که این پرونده به نتیجه نرسد، هیچ جلسه‌ای درباره موضوع دیگری باشگاه برگزار نمی‌شود و تصمیمی درباره وضعیت آینده پیکان گرفته نخواهد شد. فعلاً منتظر تعیین تکلیف این پرونده و جاری شدن رأی درباره آن هستیم.

۹۰۹۸