وقتی مدافع رئال مادرید ستاره جوان بارسلونا را ستایش می‌کند

وقتی مدافع رئال مادرید ستاره جوان بارسلونا را ستایش می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- دنی کارواخال روز گذشته موفق شد نخستین گل ملی خودش را با پاس ستاره جوان بارسلونا، یعنی لامین یامال به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته و در جریان دیدارهای روز دوم از هفته نخست رقابت‌های یورو 2024، تیم ملی اسپانیا موفق شد با 3 گل از سد تیم ملی کرواسی، تیم سوم جام جهانی عبور کند و گام اول را در این تورنمنت محکم و قاطع بردارد. آلوارو موراتا، فابیان رویز و دنی کارواخال گلزنان لاروخا در این دیدار بودند.

اما نکته جالب توجه در خصوص این مسابقه، درخشش ستاره 16 ساله ماتادورها بود. لامین یامال که با حضور در ترکیب اصلی اسپانیا رکورد جوان‌ترین بازیکن تاریخ رقابت‌های یورو را مال خود کرد، در ترکیب تیمش موثر واقع شد و پایه‌گذار گل سوم تیمش شد. در دقایق پایانی نیمه نخست، یامال یک پاس دقیق و مواج را به محوطه جریمه کرواسی ارسال کرد و دنی کارواخال، مدافع پیش‌تاخته اسپانیایی‌ها توانست اولین گل ملی خودش را به ثبت برساند.

لامین یامال به غیر از این پاس گل، در جریان بازی هم توانست خط دفاعی تیم ملی کرواسی را با حرکات خود به هم بریزد و شب سختی را برایشان رقم زد. یار مقابل او یوشکو گواردیول، ستاره سرشناس منچسترسیتی بود که در چند تقابل تک‌به‌تک مقابل او شکست خورد. کارواخال در واکنش به این اتفاق و با طعنه به مدافع سیتیزن‌ها گفت: «در این بازی دیدیم که لامین یامال از گواردیول بهتر کار می‌کند.»

هواداران تیم ملی اسپانیا برای ادامه رقابت‌ها هم امید زیادی به درخشش وینگرهای تکنیکی خود بسته‌اند.

1428