طرح/ امباپه با پیراهن بارسلونا و لامین یامال با پیراهن رئال مادرید چه شکلی می‌شوند؟

طرح/ امباپه با پیراهن بارسلونا و لامین یامال با پیراهن رئال مادرید چه شکلی می‌شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر کیلیان امباپه ستاره رئال مادرید و لامین یامال ستاره بارسلونا است اما رسانه گل در شبکه های اجتماعی خود یک طرح جالب را به اشتراک گذاشته است و جای این دو بازیکن را تغییر داده است.

به گزارش فوتبالی ، کیلیان امباپه در تابستانی که گذشت، بالاخره پس از سال ها به رئال مادرید پیوست. امباپه در حال حاضر بیست و پنج سال سن دارد. او در شروع کار خود در رئال مادرید عملکرد قابل قبولی داشته است و باید دید که اوضاع برای او در ادامه این فصل به چه شکل پیش می رود. در سال های اخیر شایعه هایی مبنی بر این که بارسلونا هم به جذب امباپه علاقه دارد منتشر شده بود اما این حرف و حدیث ها در حد همان شایعه باقی ماند و در نهایت کیلیان امباپه به رئال مادرید پیوست.

در بارسلونا، لامین یامال با هفده سال سن به خوبی توانسته است توانایی های خود را ثابت کند و نشان بدهد که یک بازیکن فوق العاده است. او که محصول آکادمی بارسلونا یا همان لاماسیا است، در سن خیلی پایین قهرمان یورو 2024 شد. خیلی بعید است که او روزی بازیکن رئال مادرید شود و احتمال زیاد تا سال ها در بارسلونا حضور خواهد داشت.

رسانه گل با انتشار این طرح این سوال را مطرح کرده است که اگر امباپه ستاره بارسلونا بود و لامین یامال ستاره رئال مادرید بود، چه اتفاقی می افتاد و هواداران دو تیم آیا با این قضیه مخالف هستند یا با آن موافقند.

1470