ترکیب ۱۱ نفره احتمالی یوونتوس در فصل آینده

ترکیب ۱۱ نفره احتمالی یوونتوس در فصل آینده

پایگاه خبری فوتبالی- با حضور تیاگو موتا در راس کادرفنی یوونتوس تغییرات زیادی در ترکیب این تیم در فصل آینده رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه گاتزتا دلا اسپورت باشگاه یوونتوس در فصل آینده به دنبال تغییرات مناسبی در ترکیب ۱۱ نفره بازیکنان خود است و در همین راستا چند بازیکن مدنظر تیاگو موتا سرمربی جدید باشگاه یوونتوس جذب خواهند شد. تیاگو موتا سرمربی ۴۱ ساله فصل گذشته بولونیا چند روز قبل و با امضای قراردادی ۳ ساله به عنوان سرمربی جدید یوونتوس منصوب و جانشین ماسیمیلیانو الگری شد.

تیاگو موتا که در دوران بازی‌ با پیراهن بارسلونا و پاری سن ژرمن و همچنین اینتر را به تن کرده بود در تیم ایتالیایی اینتر فاتح سه‌گانه شد و طی ۲ فصل همراه با بولونیا این تیم را با قرار دادن در رده پنجم فصل گذشته به لیگ قهرمانان اروپا رساند.

به نظر می رسد برنامه یوونتوس برای جذب دی گرگوریو بدون توجه به اتفاقاتی که برای شزنی و انتقال احتمالی او به النصر می افتد، تغییر نخواهد کرد و این بازیکن فصل آینده دروازه بان اول یوونتوس خواهد بود. با جذب احتمالی جیووانی دی لورنزو و ریکاردو کالافیوری احتمالا در کنار گلیسون برمر و آندره آ کامبیاسو این ۴ بازیکن خط دفاعی بیانکونری را تشکیل می دهند.

در خط میانی با جذب داگلاس لوییز و تمدید آدریان رابیوت این دو بازیکن مردان میانی یوونتوس هستند و در خط حمله با جذب تئون کوپمینرس و حضور کنان ییلدیز و جذب میسون گرینوود و حضور دوشان ولاهوویچ در خط حمله ترکیب ۱۱ نفره تیم تشکیل خواهد شد.

۱۰۰۹