رونمایی از خانه جدید طارمی در میلان؛ منطقه‌ای زیبا میان کوه آلپ و رودخانه پو (عکس)

رونمایی از خانه جدید طارمی در میلان؛ منطقه‌ای زیبا میان کوه آلپ و رودخانه پو (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی طارمی آماده است تا تمرینات پیش‌فصل خود را با اینترمیلان آغاز کند.

به گزارش فوتبالی، چند ماه قبل بود که مهدی طارمی تصمیم خود را گرفت و اینترمیلان را به عنوان تیم جدیدش انتخاب کرد. انتقالی جذاب برای ستاره بوشهری تیم ملی ایران که فصل قبل از آث میلان و همچنین الهلال عربستان هم پیشنهاد داشت اما جواب منفی داد، از میلیون‌ها دلار گذشت تا به تیمی برود که قهرمان سری آ است؛ تیمی مدعی در ایتالیا و همچنین لیگ قهرمانان اروپا؛ انتقالی با دستمزدی کمتر از الهلال اما جذابیتی بیشتر از تیم عربستانی.

حالا که تمام مراحل این انتقال انجام شده و دیدارهای تیم ملی ایران در فیفادی خردادماه هم به پایان رسیده، نزدیکان مهدی طارمی از تمایل دیوانه‌وار مهاجم تیم ملی برای شروع ماجراجویی خود با نراتزوری خبر می‌دهند. مهدی آرزوهای بزرگی دارد و اهداف مهمی را نیز دنبال می‌کند. او چند ماه پیش اینتر را انتخاب کرد و این یک شگفتی فوق‌العاده بود.

فدریکو پاستورلو، ایجنت آندره‌آ استراماچونی که یکی از افراد حاضر در مذاکره بود، در این باره می‌گوید: «من واسطه مذاکره بودم. طارمی یکی از مشتریان من نیست و قراردادی با من ندارد اما در این مذاکرات یک پسر خارق‌العاده را پیدا کردم. او مطمئناً خیلی خوب با شرایط سری آ و باشگاه اینتر سازگار خواهد شد. او یک سورپرایز خوب برای هواداران نیز خواهد بود.»

طارمی شور و شوق بسیاری دارد تا زودتر به ایتالیا برود و در تمرینات اینتر شرکت کند. مهاجم ایرانی خانه‌ای در میلان پیدا کرده که جزئیات کوچکی برای انطباق سریع با این شهر است. اتفاقی که پس از معاینات پزشکی و به طور مخفیانه رخ داده و کسی از آن خبری در دست نداشته است. چند هفته قبل بود که طارمی به میلان رفت و این اقدامات محرمانه را انجام داد. میلان مرکز ناحیه لومباردی در شمال ایتالیاست. منطقه‌ای میان کوه آلپ و رودخانه پو. جایی که طارمی باید با آنجا خیلی زود وفق پیدا کند.

طارمی برای شروع کمپ آماده سازی در اختیار سیمونه اینزاگی قرار می‌گیرد و با ورودش به ایتالیا برای دریافت ویزای خانواده اقدام می‌کند. بدیهی است که مانند سایر بازیکنان نراتزوری، طارمی هم تست‌های بدنی را تکرار خواهد کرد، تمرینی اجباری و یکپارچه برای بازیکنان تمام باشگاه های حرفه‌ای در شروع فصل جدید.

7474