توصیه طارمی به بیرانوند؛ صداقت بهترین چیز است!

توصیه طارمی به بیرانوند؛ صداقت بهترین چیز است!

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم باشگاه اینتر درباره ماجرای این روزهای علیرضا بیرانوند توضیحاتی داد.

به گزارش فوتبالی، ماجرایی که علیرضا بیرانوند در روزهای اخیر ایجاد کرده است شباهت زیادی به ماجرایی دارد که سال گذشته هم ساخته بود. سال گذشته بیرانوند قراردادش را فسخ کرد و بعد از مذاکره با استقلال در نهایت در پرسپولیس ماندگار شد.

امسال اما ماجرا متفاوت است. او قراردادش را فسخ کرده است اما ظاهرا راه برگشتی برایش باقی نمانده است. بر خلاف سال گذشته هواداران پرسپولیس هم انگار اصراری به بازگشت بیرو ندارند و به نظر می‌رسد او را باید اولین جدا شده رسمی پرسپولیس دانست.

مهدی طارمی بازیکن سابق پرسپولیس که در پایان این فصل از پورتو جدا شد و به اینتر پبوست دیشب مهمان برنامه فوتبال برتر بود و در بخشی از صحبت‌هایش به ماجرای بیرانوند اشاره و به صورت تلویحی جدایی او را از پرسپولیس تایید کرد.

طارمی در این باره گفت: «با تجربه‌ای که خودم در این سال‌ها کسب کرده‌ام حس می‌کنم که بازی کردن با احساسات هواداران کار قشنگی نیست. ولی یک بحث هم درباره بازیکنان وجود دارد. به هر حال آدمی شرایط و وضعیت خاص خودش را دارد. مثلا ممکن است یک بازیکن وظیفه تامین چند خانواده را به دوش داشته باشد. معمولا فوتبالیست‌ها از خانوادهای فقیر می‌آیند. هواداران هم باید بازیکنان را درک کنند. من پارسال سر ماجرای استقلال با بیرانوند صحبت کردم و به او گفتم در پرسپولیس بمان و به استقلال نرو. نمی‌دانم شاید حرف‌هایم روی تاثیر هم گذاشت. علی تاثیرگذارترین بازیکن لیگ برتر ایران است. به او گفتم این همه سال در پرسپولیس بودی و نباید پل‌های پشت سرت را خراب کنی. پارسال که به خوبی و خوشی تمام شد. اما امسال فکر می‌کنم خداحافظی کرده است! به هر صورت صادق بودن بهتر است. از مدیران هم می‌خواهم بازیکن را مقابل هوادار قرار ندهند. من تجربه این اتفاق را دارم و می‌دانم چقدر سخت است.»

1359