ستاره آرژانتینی منتظر پیشنهاد تمدید از سوی مدیران رم

ستاره آرژانتینی منتظر پیشنهاد تمدید از سوی مدیران رم

پایگاه خبری فوتبالی- پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی باشگاه رم در انتظار پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه ایتالیایی است.

به گزارش فوتبالی، پائولو دیبالا را باید یکی از بهترین بازیکنان فصل باشگاه رم دانست. ستاره آرژانتینی جیالوروسی در پیراهن این باشگاه خوش درخشید و توانست در نتایج درخشانی که رم با هدایت دنیله دروسی به دست آورد نقش تاثیرگذاری داشته باشد. قرارداد این بازیکن 31 ساله با باشگاه رم فصل آینده به پایان می‌رسد و هنوز مذاکره‌ای در جهت تمدید قرارداد انجام نشده است.

به گزارش ایل ماسگارو، پائولو دیبالا منتظر است تا مدیران باشگاه رم برای تمدید قرارداد با او تماس بگیرند. اولویت این بازیکن ماندن در میان گرگ‌های پایتخت است. او پیشنهادات مختلفی دارد اما در حال حاضر ترجیح می‌دهد منتظر تصمیم سران باشگاه آ اس رم بماند و اگر آن‌ها تمایلی به تمدید قرارداد نداشتند، سپس به پیشنهاداتش پاسخ دهد.

گفتنی است که ابتدای ماه جولای یعنی معادل یازدهم تیرماه، بندی در قرارداد این بازیکن فعال می‌شود که باشگاه‌های غیر ایتالیایی می‌توانند او را با 12 میلیون یورو به خدمت بگیرند. همچنین باشگاه‌های ایتالیایی نیز می‌توانند او را با مبلغ 20 میلیون یورو جذب کنند. پیش از این کوریره دلو اسپورت گزارش داده بود که مدیران باشگاه رم برای جلوگیری از این اتفاق، قصد دارند قرارداد دیبالا را به مدت سه سال تمدید کنند و این بند را غیرفعال سازند. اما هنوز مذاکره مثبتی انجام نشده است.

دیبالا می‌خواهد رهبر پروژه رم با دروسی باشد و تمایل دارد قراردادش را تمدید کند، اما مسئله اصلی افزایش دستمزد او برای فصل آینده است که به 7.5 میلیون یورو می‌رسد.

1428