پورحمیدی به کلین‌شیت‌هایش می‌نازد! (عکس)

پورحمیدی به کلین‌شیت‌هایش می‌نازد! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - حسین پورحمیدی پس از چهار فصل توانست عنوان برترین دروازه‌بان لیگ از حیث کسب کلین شیت را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، حسین پورحمیدی دروازه‌بان این فصل تراکتور پس از جدایی محمدرضا اخباری بود. سنگربانی که در آلومینیوم اراک درخشیده بود و باتوجه به قرارداد قبلی به تراکتور پیوست و باوجود انتقادات زیادی که از وی در طول فصل وجود داشت؛ توانست با ۱۸ بار بسته نگه داشتن دروازه خود همراه با سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال، دستکش طلایی لیگ برتر را از آن خود کند.

پورحمیدی در فصل جاری برای اولین بار توانست رتبه اول جدول کلین شیت های دروازه‌بانان لیگ برتری را تصاحب کند و البته بهترین رکورد دوران فوتبالی خود در طول یک فصل را هم بر جای گذاشت و جزوی از بازیکنان منتخب امیر قلعه نویی برای اردوی اخیر تیم ملی هم بود.

دروازه‌بان ملی پوش تی‌تی‌ها امروز با انتشار یک استوری اینستاگرامی از عملکرد خود در چهار فصل اخیر، شکرگزاری کرده و به نوعی نشان داده که باوجود انتقادات بسیار، عملکرد موفقی از حیث عدد و رقم و آمار در بحث کلین شیت داشته است.

پورحمیدی در لیگ بیستم ۱۱ کلین شیت داشت و پس از حامد لک و پیام نیازمند در رتبه سوم قرار گرفت. این دروازه‌بان در لیگ بیست و یکم با کسب ۱۴ کلین شیت پس از سید حسین حسینی دوم شد و در لیگ بیست و دوم با بهتر کردن عملکرد خود، ۱۷ بار دروازه‌اش را بسته نگه داشت اما این بار هم علیرضا بیرانوند را بالاتر از خود دید.

در نهایت پورحمیدی فصل گذشته با ۱۸ کلین شیت بهترین رکورد خود را به دست آورد و به رتبه اول رسید تا دستکش طلایی دستاورد شیرین وی در پایان فصلی پرچالش باشد.

1997