تماشای تمرین رونالدو چقدر هزینه دارد؟

تماشای تمرین رونالدو چقدر هزینه دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال یکی از مدعیان قهرمانی یورو 2024 به شمار می رود.

به گزارش فوتبالی، پرتغالی ها با قدرت در مرحله راهیابی ظاهر شدند و به یورو راه پیدا کردند. تیم روبرتو مارتینز حالا توجه فوتبالدوستان را در آلمان به خود جلب کرده است. در حقیقت یوفا بلیت های تماشای تمرین پرتغال در روز جمعه، را به صورت رایگان در اختیار هواداران قرار داد اما برخی افراد این بلیت ها را با ارقام نجومی در بازار سیاه می فروشند.

یوفا شش هزار بلیت را به صورت رایگان در اختیار هواداران قرار داد اما بیش از 50 هزار نفر برای تماشای بلیت درخواست داده بودند. هوادارانی که صاحب بلیت شده بودند، تصمیم گرفتند که در سایت های بازار سیاه این بلیت ها را برای فروش بگذارند!

کریستیانو رونالدو در سن 39 سالگی همچنان یکی از ستارگان محبوب فوتبال دنیا به شمار می رود  به همین خاطر برخی افراد حتی حاضر شده اند که برای خرید تمرینات او هزار یورو بپردازند. در حال حاضر سایت های بازارسیاه فروش بلیت، قیمت تماشای تمرین رونالدو، برناردو سیلوا، روبن دیاز و برونو فرناندز را هزار یورو برای چهار نفر تعیین کرده اند!

مقامات محلی می گویند که نمی توانند جلوی فروش بلیت در بازار سیاه را بگیرند چرا که یوفا این بلیت ها را بدون ثبت نام و به صورت رایگان در اختیار هواداران قرار داده است و نمی توان بلیت ها را با شخصی که آن را دریافت کرده، تطبیق داد!

4125