تساوی برزیل مقابل آمریکا با گلزنی مهاجم رئال مادرید

تساوی برزیل مقابل آمریکا با گلزنی مهاجم رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد امروز در یک بازی دوستانه تیم ملی آمریکا و تیم ملی برزیل به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی ، شروع رقابت های کوپا آمه ریکا نزدیک است و حالا تیم ملی برزیل آخرین بازی دوستانه خود را پیش از این رقابت ها برگزار کرد. در این بازی تیم ملی برزیل توسط رودریگو گوئس به گل رسید.

در دقیقه هفدهم بازی بود که رودریگو روی پاس رافینیا موفق شد دروازه تیم ملی آمریکا را باز کند. البته آمریکایی ها هم در این بازی خیلی زود گلی که رودریگو زده بود را جبران کردند. در دقیقه 26 بازی کریستین پولیسیچ موفق شد دروازه تیم ملی برزیل را باز کند.

تیم ملی برزیل یکی از مدعی های اصلی قهرمانی در رقابت های کوپا آمه ریکا است. برزیلی ها در اولین بازی خود در کوپا آمه ریکا قرار است سه شنبه پنجم تیر از ساعت 4:30 بامداد به مصاف تیم ملی کاستاریکا بروند و باید دید که اوضاع برای آن ها در این تورنمنت به چه شکل پیش می رود.

زوج رودریگو - وینیسیوس که در رئال مادرید بسیار درخشان ظاهر شده است حالا برزیلی ها را امیدوار کرده است که آن ها را در کوپا آمه ریکا به قهرمانی برساند.

تماشای خلاصه بازی

1470