رودریگو: نمی‌خواهم نیمار یا روبینیو باشم

رودریگو: نمی‌خواهم نیمار یا روبینیو باشم

خبرگزاری فوتبالی- مهاجم برزیلی رئال مادرید اعلام کرده می‌خواهد خودش تاریخ‌سازی کند و نمی‌خواهد نیمار یا روبینیوی جدید باشد.

به گزارش فوتبالی، رودریگو گوئز، بازیکن ۱9 ساله تیم رئال مادرید از همین حالا عزم خود را جزم کرده که نام خود را مشهور کند نه اینکه با نیمار و روبینیو مقایسه شود.

رودریگو در گفت و گو با CBF TV گفته: از زمانی که من فوتبالم را در سانتوس آغاز کردم همه به من لقب نیمار جدید یا روبینیو جدید را می‌دادند. من همیشه آن حس مسئولیت را روی خودم داشتم اما همیشه گفته‌ام که می‌خواهم رودریگو باشم و تاریخ سازی کنم.

رودریگو  سابقه انجام ۸۰ بازی برای تیم سانتوس پیش از حضور در رئال مادرید در سال ۲۰۱۸ را دارد. رودریگو البته پس از امضای قرارداد ۴۰ میلیون یورویی در آن سال، یک فصل دیگر در برزیل ماند و در سال ۲۰۱۹ به مادرید رفت.

رودریگو در ادامه گفته: رووبینیو و نیمار دو بازیکن ایده‌آل و الگو در تیم سانتوس و در فوتبال برزیل هستند اما من به تازگی فوتبال خود را آغاز کرده‌ام و به این فکر نمی‌کنم که به نیمار جدید تبدیل شوم. تنها یک نیمار وجود دارد. از زمانی که فوتبال خودم را به طور حرفه‌ای شروع کرده‌ام این  فشار روی من بوده اما می‌خواهم رودریگو باشم نه نیمار جدید.

1101