رودریگو: نمی خواهم نیمار رئال باشم، می خواهم رودریگوی رئال شوم

رودریگو: نمی خواهم نیمار رئال باشم، می خواهم رودریگوی رئال شوم

سایت رسمی فوتبالی- رودریگو گویس، به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید معارفه شد؛ این بازیکن برزیلی در کنفرانسی خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد و درمورد مسائل مختلفی از شیوه فوتبال بازی کردنش و دلیل انتقالش به رئال مادرید و ستاره های این تیم صحبت کرد. این گزیده ای از صحبتهای اوست:

*صحبت کردن با وینیسیوس درمورد حضور در مادرید: من از زمانی که با رئال قرارداد امضا کردم با وینیسیوس صحبت می کنم و زمانی که درتیم ملی همدیگر را دیدیم هم دراین رابطه با هم حرف زدیم. رئال همیشه بهترین بازیکنان دنیا را خواهد داشت و من حاضرم که چه درتیم اصلی و چه در رئال کاستیا به میدان بروم

*کار کردن زیر نظر زیدان: هنوز با زیدان صحبت نکردم؛ ولی به نظرم او همانطور که یک بازیکن بزرگ بود، حالا هم یک سرمربی فوق العاده است. آرزو دارم که او مربی ام باشد

*فشار حضور در مادرید: دراینجا فشارها خیلی بیشتر است. وینیسوس این را به من گفت و توصیه کرد که صبور باشم. من خیلی جوان هستم و صبوری خواهم کرد تا اوضاع به نحو طبیعی پیش برود.

*رودریگو کیست: من یک مهاجم سرعتی مثل روبینیو و نیمار هستم؛ خودم را کمی شبیه به این دو نفر می بینم.

*پست مورد علاقه: بازی در جناحین را دوست دارم؛ اولویت خاصی ندارم و آماده بازی کردن هستم؛ هرچند که بازی در جناحین را ترجیح می دهم

*انتخاب رئال مادرید: فکر می کنم تمام افرادی که مرا می شناسند، می دانند که من همیشه رویای حضور در مادرید را داشتم و همیشه به پدرم می گفتم که روزی در مادرید بازی خواهم کرد.

*الگوهای فوتبالی: رونالدوی پدیده و روبرتو کارلوس الگوهایی بودند که دوست داشتم بازیهایشان را ببیند. آنها الگوهای برزیلی ها هستند

*بازی کردن کنار نیمار در رئال: نیمار بازیکن بزرگی است ولی درتیم دیگری بازی می کند و من نمی توانم راجع به او صحبت کنم

*رودریگو بهتر از وینیسیوس: هردوی ما جوانانی هستیم که در بهترین تیم دنیا حضور داریم. هردویمان خوب هستیم و نباید با هم مقایسه شویم.

*نیمار مادرید: من دوست ندارم نیمار مادرید باشم؛ می خواهم رودریگوی مادرید باشم. لنگه نیمار نداریم

*تغییر در فوتبال اسپانیا: فوتبال اسپانیا فوتبالی سریع است که از کودکی این سرعت را در فوتبالم دارم. فوتبال اسپانیا تفاوتهای زیادی با فوتبال برزیل ندارد؛ البته فوتبال در اسپانیا کمی تکنیکی تر دنبال می شود.

*امضای قرارداد با رئال در 20 دقیقه: من همیشه به خانواده و مدیربرنامه هایم می گفتم که می خواهم به رئال مادرید بروم و قراردادم با این تیم بیست دقیقه ای بسته شد.

6363