کافو: با وینیسیوس و رودریگو، برزیل قهرمان جام جهانی می شود

کافو: با وینیسیوس و رودریگو، برزیل قهرمان جام جهانی می شود

سایت رسمی فوتبالی- کافو یکی از اسطوره های فوتبال برزیل است که همواره صحبتهایش حاوی مطالب مهمی است.

او که تجربه کسب دو قهرمانی در جامهای جهانی 1994و 2002 را در کارنامه ورزشی اش می بیند، دوبار هم قهرمان کوپا آمه ریکا شده است . حالا تیم ملی کشورش در خانه میزبان رقابتهای کوپا آمه ریکاست و به دنبال آن سات تا بار دیگر بتواند جام را مال خود کند.

کافو حالا به عنوان یکی از سفیران جام جهانی 2020 نگاهی به شرایط تیم ملی برزیل انداخته و درمورد شرایط این تیم اظهار نظر کرده که این گزیده ای از صحبتهای اوست:

*وینیسیوس و رودریگو در رئال مادرید: در رئال مادرید بازیکنان جوانی هستند که پتانسیل بالا و فوق العاده ای دارند. هنوز سه سال  دیگر تا برگزاری جام جهانی زمان باقی است و این زمان برای تمرین کردن کافی است. این بازیکنان در شرایطی به جام جهانی می روند که برای فتح جام مبارزه خواهند کرد.

*قهرمانی برزیل در جام جهانی قطر : مطمئنم که تیم ملی برزیل در جام جهانی قطر عملکرد حیرت آوری خواهد داشت. ما تیم باتجربه تر، منسجم تر خواهیم داشت که به خواسته ها و نیازهایش واقف خواهد بود. ما تجربه فتح جامهای دیگر جهانی و کوپاآمه ریکا را هم داریم که متاسفانه برای تیم ملی برزیل چندان مثبت نبود. این پروژه ای طولانی و سخت است. ما در بازیهای پیش رو برد و باختهای متعددی را تجربه خواهیم کرد ولی مهمترین نکته این است که سلسائو بتواند با ثباتی خوب به جلو پیش رفته و به قطر برود و قهرمان دنیا بشود

*نیمار:شرایط نیمار حساس و پیچیده است. این مشکلی مرسوم است و امیدواریم که او بتواند این ماجرا را به بهترین نحو ممکن حل کند تا بتواند کارنامه ورزشی اش را ادامه دهد؛ اما بعید می دانم که همه اینها روی عملکردش درتیم ملی تاثیرگذار باشد.او قطعا حسابی خواهد دوید و خواهد جنگید تا بتواند کمبودهایش را برطرف کند. نیمار بازیکنی است که جای خالی اش همه جا حس می شود؛ در هرتیم ملی ای.. نیمار بازیکنی ضروری در شرایط فعلی تیم ملی برزیل است.

6363