نام وینیسیوس و رودریگو در لیست تیم رئال مادرید کاستیا

نام وینیسیوس و رودریگو در لیست تیم رئال مادرید کاستیا

سایت رسمی فوتبالی – رئال مادرید برای فصل 20-2019، نام وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس را در تیم کاستیا ثبت کرده است. 

البته در حال حاضر به نظر می‌رسد که این تصمیم آنها برای دور زدن قانون بوده است. تیم زین‌الدین زیدان بازیکنان پرشماری دارد و تا زمانی که بازیکنان مازاد فروخته شوند، نام این دو در تیم کاستیا خواهد بود. وینیسیوس فصل گذشته هم در کاستیا حضور داشت اما به‌سرعت به تیم اصلی رسید و انتظار می‌رود که امسال هم همین‌طور باشد. رودریگو هم در معارفه‌اش گفت که راضی است که در کاستیا بازی کند، جایی که رائول گونزالس، مربی تیم می‌تواند به او کمک کند که پیشرفت کند. البته او در این صورت هم  می‌تواند برای تیم اصلی به میدان برود.

طبق قوانین لالیگا، یک بازیکن تیم ذخیره‌ها در صورتی که 10 بار برای تیم اصلی به میدان برود، از لیست تیم ذخیره‌ها حذف می‌شود. این اتفاقی است که برای وینیسیوس در فصل پیش افتاد. اما از سوی دیگر، اگر بازیکنی 18 سال یا کمتر داشته باشد و در تیم ذخیره‌ها ثبت نام شود، می‌تواند به تعداد دلخواه برای تیم اصلی بازی کند. به این ترتیب رودریگو عملا می‌تواند در تمامی بازی‌های فصل برای تیم اصلی به میدان برود.

نام تاکه کوبو، پدیده ژاپنی و تئو زیدان، سومین فرزند مربی تیم هم در تیم زیر 19ساله‌ها ثبت شد. اما آنها هم می‌توانند در فصل پیش رو به تعداد محدودی در بازی‌های تیم کاستیا شرکت کنند.

8444