رسمی؛ سرمربی جدید یوونتوس مشخص شد

رسمی؛ سرمربی جدید یوونتوس مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - تیاگو موتا به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید یوونتوس انتخاب شد و به این ترتیب به زودی کار خود در جمع بیانکونری ها آغاز خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی ، در فصلی که گذشت، یوونتوس با هدایت ماسیمیلیانو آلگری موفق شد قهرمان رقابت های جام حذفی ایتالیا شود. این قهرمانی برای مدیران یوونتوس کافی نبود و از سوی دیگر آن ها از رفتار های عجیب و غریبی که آلگری در فینال جام حذفی ایتالیا انجام داده بود، ناراحت و عصبانی بودند و به این ترتیب این سرمربی ایتالیایی را از کار برکنار کردند.

حالا تیاگو موتا به طور رسمی به جای آلگری سرمربی یوونتوس شده است.  تیاگو موتا قرار است که تا سال 2027 سرمربی یوونتوس باشد. در واقع او قراردادی سه ساله با بیانکونری ها امضا کرده است. تیاگو موتا که به عنوان سرمربی در بولونیا مورد توجه قرار گرفت، حالا به عنوان سرمربی یوونتوس قرار است که سالانه رقمی حدود چهار میلیون یورو به عنوان دستمزد دریافت کند.

تیاگو موتا 41 سال سن دارد و یک سرمربی جوان به حساب می آید و بدون تردید عملکردش در یوونتوس خیلی بیشتر از بولونیا و یا جا های دیگری که بوده است، زیر نظر خواهد بود. موتا مربیگری را در سال 2018 در رده جوانان پی اس جی شروع کرد.

1470